pátek 1. března 2013

Únorová spotřeba

Krásný den,

řeknu Vám, že mě shromažďování spotřebovaných výrobků hrozně baví a hlavně mě motivuje konečně vypotřebovat produkty, které mám delší dobu rozdělané. Myslím, že spotřeba v tomto měsíci je poměrně slušná, ale skutečně to není tím, že bych v tomto měsíci na sebe nalila tolik kosmetiky, ale tím, že jsem vzala výrobek po výrobku a nepoužívala jiný stejného druhu, než jsem došla na dno.U každého výrobku můžete najít odkaz na recenzi, kterou jsem k tomu už napsala.

Krém je lehký, dobře se vstřebává, na mé smíšené pleti nenapáchal žádnou škodu, cena je nízká. Teď mám doma k vyzkoušení čtyři nové krémy a tři otevřené, takže nebudu určitě kupovat v této chvíli další, ale do budoucna se tomuto krému nebráním.

I tento krém mi vyhovoval, řekla bych, že více než ten s mořskými řasy. Je o maličko hutnější, takže teď na zimu byl skvělý. Líbí se mi aplikace pumpičkou. Tento krém bych si určitě koupila znovu.

GARNIER - 24h ultra hydratační krém
Tento krém jsem sice zcela nespotřebovala, ale mám ho doma už opravdu dlouho a přijde mi, že trochu ztuhl oproti počátečnímu stavu, zkusila jsem se s ním namazat, nic to neudělalo, ale vyvolává to ve mně nepříjemný pocti, že si mažu na obličej, něco prošlého, takže ho raději vyhodím. Jinak krém je docela fajn.

Měla jsem mýdlo na tělo a obličej ve vzorku o objemu 20 ml, našla jsem ho teď při úklidu kosmetiky v taštičce, kterou vozím na cesty. Mýdlo vyčistí pleť obstojně, nedráždí.

Vzorek o objemu 5 ml mě hodně zaujal a uvažuji o koupi plného balení.

Už jsem vyzkoušela lepší i horší odličovače, nepřipadal mi ani nesnesitelně mastný, jak mu bylo často vytýkáno. Asi bych si ho sama nekoupila, ale propadák to nebyl.

BALEA - Tělová emulze pro normální pokožku
Tělové mléko, které nijak zvlášť nepotěšilo, ani neurazilo. Trvalo neskutečně dlouho, než jsem 500 ml vypotřebovala a ke konci mě už spíš otravovalo a těšila jsem se až začnu používat jiné.

Gely na holení od Baley jsou moje stálice, tentokrát jsem zkusila podmáslí a citron pro citlivou pokožku a pohoda.

Yves Rocher - Jemný sprchový gel s výtažkem z vilínu
Od Yves Rocher mám ráda jiné sprchové gely, tento s vilínem mě moc nevoněl, takže už ho nekoupím, i když mu jinak nemůžu nic vytknout.

Tenhle šampon mám stále doma a střídám s různými jinými šampony, abych zabránila tvorbě lupů, nebo suchých míst. Žádný jiný šampon proti lupům mě tolik nevyhovoval. Určitě si koupím další.

Essence - odlakovač
Fialový, odlakovává dobře. 

Ebelin - odlakovač
Růžový, odlakovává dobře, dlouho jsme nepoužívala jiný, nestěžuji si na něj.

BALEA - krém na ruce s heřmánkem
Jde o vzorek, který jsem nosila v kabelce, krém je slušný, dobře se vstřebává.

Balzám je fajn, ale zlomil se mi :-(.

Báze průměrná, spíš než, že bych jí vypotřebovala, mi vyschla. Mám nějaké v zásobě, ale už bych si ji nekoupila.

Maybelline -  řasenka the Falsies
Tato řasenka je voděodolná, takže jsem jí používala jen občas, teď jsem kontrolovala řasenky a když jsem tuto otevřela, tak příšerně smrděla. Řasenky obecně moc nevoní, ale nepamatuji si, že by takto zapáchala dřív, takže jde do koše. Řasenka slušná, pořídila jsem jí skutečně jen pro to, abych měla voděodolnou řasenku, příště si ale koupím raději nějakou levnou od Essence, protože ji stejně nevypotřebuji.

Používáte některý z výše uvedených výrobků, jaké jsou vaše zkušenosti? Jak jste na tom se spotřebou v únoru vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat