čtvrtek 28. února 2013

Moji oblíbenci za únor 2013

Krásný den!

máme tu konec dalšího měsíce a s ním rekapitulaci mých favoritů pro únor 2013.

1) Dekorativní kosmetika
V líčení jsem si užívala hru s očními stíny, hodně často jsem používala stíny od Inglot, ale taky se mi líbily světlé třpytivé oči, kterých jsem dosáhla díky krémovým očním stínům od Essence z kolekce Snow Jam.

2) Pleťová kosmetika
V únoru přetrvávalo moje nadšení z micerální vody od Lirene, jinak se měsíc nesl ve znamení spotřebovávání výrobků, které mám již delší dobu otevřené. co jsem ale objevila a oblíbila si je krém pro problematickou pleť od L'ambre, je malý, ale šikovný :-). Recenze na něj bude již brzy.

3) Tělová kosmetika
I u tělové kosmetiky jsem se spíše snažila zbavit produktů, které jsem měla rozpotřebované, koupila jsem si ale za 24 korun sprchový gel od Baley s vůní pomerančů a ten mě docela překvapil. Hezky voní, pleť nevysušuje, co víc od sprchového gelu chcete?

zdroj: www.hm.com
4) Oblíbené oblečení
V únoru jsem opakovaně sahala po nejrůznějších sakách. Mám je v různých barvách a střizích a ať máte na sobě cokoliv, sako pozvedne váš model o úroveň výš.
5) Oblíbený doplněk
V tomto měsíci jsem si rozhodně ujížděla na nejrůznějších vlasových doplňcích, koupila jsem si v H & M své první černé kytky do vlasů a rozhodně dokoupím další, vypadá to moc hezky.

6) Oblíbená barva
Vínová barva je stále mojí favoritkou, stejně jako v lednu, ale sáhla jsem už i po růžové a bílé, asi už se hlásí touha po jarních barvách.

7) Oblíbené jídlo nebo pití
V únoru jsem navštivila v rámci  Grand resturant festivalu restauraci Zdeněk's Osyster Bar. Poobědvali jsme zde krevety, humra a ústřice a já jsem byla v sedmém nebi. Restaurace je úžasná, doporučuji.

8) Oblíbený film nebo seriál
Pokud jste ještě neviděli film Fighter s Markem Wahlbergem a Christianem Balem, tak se na něj podívejte a řekněte mi, jestli se vám také zdál výkon Bala v roli feťáka poměrně přesvědčivý :-). Mám ráda biografické filmy.

9) Oblíbená písnička
Tento měsíc jsem se vrátila do puberty a znovu si přehrávala svá oblíbená alba od Bon Jovi. Poslechněte si Bed of Roses a podlomí se vám kolena :-).

10) Oblíbená blogerka
Možná jsem poslední, kdo ji neznal, ale v únoru jsem objevila Fleur De Force. Je strašně příjemná, usměvavá a díky ní jsem si hned běžela koupit do drogerie tužky na oči od Rimmelu :-).

A na čem jste si ujížděly v únoru vy?

2 komentáře:

  1. Já ujíždím na černobílých aztéckých vzorech - viz můj blog: Life could be a dream :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej, díky za odkaz, ty šaty z HM jsou skvělé, taky bych si dala říct :-)

      Vymazat