neděle 2. prosince 2012

Lakování: Rimmel - Desire

Krásnou adventní neděli!

Doufám, že prosinec pro Vás začal příjemně a že už na vás také trochu dýchla vánoční atmosféra. Já se pro dnešek budu držet své rutiny a nedělní článek věnuji novému laku na nehty. No ale přemýšlím, že bych nějaký článek věnovala i vánoční tematice, tak se můžete těšit. V každém případě, v NEW IN článku za listopad jsem slibovala, že se s vámi tento týden podělím o dojmy z dalšího laku od značky RIMMEL, který jsem si pořídila. Musím říct, že laky od Rimmelu se staly v současné době mými naprostými favority, ale pozor spíše ty z řady Lycra PRO, protože vydrží opravdu týden, což je pro mě ideální doba. Jiné laky musím po dvou, třech dnech odlakovat, takže proceduru s lakováním absolvuji většinou dvakrát týdne. Laky Lycra PRO hlásají na lahvičce výdrž 10 dnů, což je trochu nadsazené, ale těch 6 dnů jsou nehty opravdu v pohodě. Od Rimmelu mám ještě laky z řady 60 seconds a ty bohužel nejsou co do výdrže tak dobré, takže pozor při výběru.

Nyní jsem si tedy v drogerii vybrala odstín Desire. Jde o velmi tmavý fialovo-hnědý lak, který jsem si hned zamilovala. Je to perfektní barva na podzim, kdy se i v oblečení držím spíše tmavých barev. Při odlakování jsem na něj sice trochu nadávala, protože jsem lak měla úplně po celých rukou a vypotřebovala jsem docela velké množství odlakovače, než byl úplně pryč, ale za tu parádu to stálo :-). Na nohou ho mm už druhý týden a pořád se mi líbí. Lak má tlustší plochý štěteček, manipuluje se s ním dobře. Zasychá poměrně rychle. Stálá cena je 99 Kč, já jej pořídila díky kuponku z DM za poloviční cenu a rozhodně není poslední od této značky v mé sbírce.


Máte rádi laky od Rimmelu? Které laky z drogerie máte nejraději?


Ráda bych Vás na závěr pozvala ke své první giveaway: zde. Přeji všem hodně štěstí!

Žádné komentáře:

Okomentovat