pondělí 10. prosince 2012

Vyhlášení Giveaway

Krásný den všem!

Slíbila jsem vyhlásit výsledky vánoční giveaway v neděli, ale bohužel jsem to vůbec nestihla, tak napravuji dnes. Zúčastnilo se 8 soutěžících s tím, že šest z vás si přálo Ladybox, jedna Senzabox a jedna slečna Flexi's box. Pokud se týká Vašich přání a tipů, tak by se vám nejvíce líbily outfitové články, nebo články o (ne)zdravém životním stylu. O článcích tohoto typu už dlouho přemýšlím, takže určitě nějaké zařadím. Padlo přání i po TAGU, tak to už jsem minulý týden splnila. I ostatní Vaše nápady ráda zrealizuji. Moc Vám děkuji za všechny komentáře.

Losování proběhlo lístečkovou metodou, tematicky jsem losovala z Ladybox :-). No a vítězkou se stává:

RUNA ARS


Moc gratuluji vítězce, zkontaktuji ji přímo na jejím emailu a krabičku pošlu do Vánoc, aby byly ještě o něco štědřejší :-)

Při vyhlášení jsem mluvila ještě o jednom překvapení a tím by byl speciální dárek pro mojí úplně první čtenářku, která často komentuje moje články a když se objevila na mém blogu, tak mi udělala obrovskou radost a mám proto k ní "speciální" vztah, i když jí vůbec neznám, a navíc se mi moc líbí její blog. Tou slečnou je An. z Propadlo do života, takže i pro ni mám připraven malý dárek, ačkoliv se giveaway nezúčastnila, ale plán ji obdarovat mám už dlouho, proto využiju této vánoční atmosféry a doufám, že jí tím aspoň trochu potěším :-).

Děkuji všem za účast a chtěla bych se omluvit za nízkou aktivitu, ale určitě to máme všechny teď stejné, hodně práce, vánoční šílenství stoupá, takže na blog času moc nezbývá, ale pokusím se co nejdříve zase přispět.

Přeji příjemný večer!

F.

4 komentáře:

  1. Jejku, já mám radost! :) Tak to je báječné překvapení, moc děkuji! :) Samozřejmě zůstanu věrná nadále, Tvůj blog se mi moc líbí.

    Přeji krásný večer i Tobě a ještě jednou děkuju! :)
    Runa

    OdpovědětVymazat
  2. To je nesmírně milé! :) Děkuji.

    OdpovědětVymazat