sobota 1. prosince 2012

Vánoční Giveaway

Krásnou sobotu všem!

Dnes začíná prosinec, což pro mě znamená začít konečně řešit dárky pro své blízké a je to i ideální příležitost vyhlásit moji první giveaway, kterou bych vám ráda poděkovala za to, že mé články čtete, komentujete je a také prostě jen abych udělala někomu radost.

Dlouho jsem přemýšlela, jaký dáreček pro vás vybrat a nakonec mě osvítilo a řekla jsem si, že je teď všude plno krabiček krásy a že si některá z vás možná svoji krabičku ještě neobjednala, nechtěla do ní investovat, nebo nechce před Vánoci utrácet za dárky pro sebe. Vítězka mé první giveaway si tedy bude moci vybrat Ladybox, či Senzabox, který pro ní objednám a nechám poslat na její adresu. Pokud vás profláknutá Ladybox nebo Senzabox neláká, tak nabízím ještě třetí možnost, a tou je Flexi's box, tedy krabička, kterou pro vás sestavím já ze svých oblíbených výrobků. Ani u jedné krabičky nebudete předem vědět její obsah, na stránkách oficiálních krabiček se můžete mrknout na značky, které v krabičkách můžete najít, co se týče Flexi's boxu tak mohu napovědět, že určitě najdete nějaký výrobek od mých dvou oblíbených značek, tedy od Ryoru nebo Yves Rocher, další už zůstane opravdu překvapením. 

A co tedy musíte pro výhru udělat:

1) být či stát se mým pravidelným čtenářem (moje dosavadní pravidelné čtenáře, kteří se giveaway zúčastní, zařadím do výběru dvakrát, aby byly jejich šance vyšší)
2) napsat do komentáře, na jaké téma byste si rádi přečetli článek na mém blogu, případně vaše tipy pro můj blog
3) vybrat si, kterou krabičku byste rádi dostali
4) zanechat Váš email

Do soutěže se můžete zapojit pouze jednou, a to i pokud vložíte více komentářů (s výjimkou dosavadních pravidelných čtenářů). Soutěž končí 8.12.2012 ve 23:55 hod, vítěze vyhlásím hned druhý den, tj. 9.12.2012.

Doufám, že se vám soutěž zalíbí a že se všichni zúčastníte. A na závěr ještě uvedu, že mám pro jednu z vás připraveno ještě jedno malé překvapení, ale k tomu až v den vyhlášení.

Budu ráda za všechny Vaše komentáře a doufám, že někomu z vás udělám dárkem radost.

Hodně štěstí všem!

8 komentářů:

  1. Libil by se mi zde nejaky outfitovy clanek nebo nejake DIY :-)
    ervulenka@seznam.cz
    Ladybox :-)

    OdpovědětVymazat
  2. také bych ráda ladybox, ten jsem ještě neměla :) senzabox už mám obědnaný podruhé :) email 26nikolka26@seznam.cz, sleduju tě už déle pod jménem nikola nikolová..
    a co bych na tvém blogu si ráda přečetla? :) líbí se mi to co píšeš, ale líbil by se mi třeba nějaký tag :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Také bych uvítala outfitový článek :)
    tesakova.m@seznam.cz
    Jinak prosím prosím ladybox :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně by se libily články např. o (ne)zdravém životním stylu a jeho vlivu na krásu (pleť, vlasy, atd.). :)
    A tak já zkusím Tvůj Flexi's box a nechám se mile překvapit. Ryor mám ráda, ale moc věcí jsem od něj neměla, tak třeba se na mě usměje štěstíčko. :)

    Krásný den
    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. nějaký článek o péči o vysušené vlasy
    prosím ladybox
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Článek bych uvítala o oblíbených jídlech, kosmetice a nejlepších kouscích v tvém šatníku :)
    Ladybox :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, já bych byla pro články o zdravé výživě... jak dobře víme, stravování ovlivňuje to, jak dobře (špatně=D) vypadáme a jak se psychicky cítíme v pohodě... bylo by bezva dočíst se nějaké rady.
    V případě mé potencionální výhry bych měla zájem o Lady Box... email zde!: oo.majketka.oo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,mě baví různé recenze kosmetiky,pak by mě bavily články třeba o přípravcích na problematickou pleť,ovšem každá z nás má jinou pleť,takže to by asi nešlo.
    V případě výhry bych chtěla zkusit SENZA BOX.

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat