středa 5. prosince 2012

Zimní TAG

Krásný den všem!

v neděli uveřejnila Lou z Getthelouk Zimní tag, který se mi moc líbil, a protože jsem chtěla napsat nějaký článek s vánoční tématikou a navíc v jednom příspěvku u Giveaway bylo jako přání i uveřejnění nějakého tagu, no a k tomu je dnes Mikuláš, takže prostě tisíc a jedna příležitost se do toho dnes pustit, máte to tady. Doufám, že se Vám bude líbit a že se třeba také necháte Lou inspirovat a uveřejníte tag na svých blozích.

1) Jaký je Tvůj oblíbený vánoční lak na nehty?
Rozhodně nemůžu říct, že bych si každé Vánoce lakovala nehty stejným lakem na nehty, vždycky záleží na tom, co si k štedrovečerní večeři plánuji obléknout, jak se nalíčit a podle toho vybírám lak. Když jsem ve velkém časovém presu, tak Vánoce absolvuji i bez laku a taky se svět nikdy nezbořil. Letos bych to viděla buď na francouzskou manikúru se třytkama, nebo červený lak. Jak to dopadne Vám určitě na blogu předvedu :-).

2) Jaký je Tvůj oblíbený produkt na rty?
Tady je odpověď jednoznačná, rtěnku téměř nepoužívám, lesky taktéž, na rtech musím mít stále balzám na rty. Mojí stálicí jsou balzámy na rty od Labella, teď používám peprmintový balzám od Figs & Rouge ze Senzaboxu a je mi docela příjemný.

3) Jaké je Tvé oblíbené zimní oblečení?
Toto také není úplně jednoduchá otázka, ale nakonec jsem si vybrala teplý svetr. To je můj zimní základ. Nenosím například čepice a naopak nosím celou zimu sukně, takže se musím víc zahřívat na těle. K sukním v zimě ale neodmyslitelně patří termopunčocháče a kozačky, takže to jsou další mé oblíbené zimní kousky.

4) Jaký je Tvůj oblíbený zimní doplněk?
Zimní doplněk? Rozhodně pletený nákrčník.

5) Jaké jsou Tvoje oblíbené vánoční svíčky nebo vůně?
Vánoce mám spojené s vůní cukroví a pomerančové kůry. Teď jsem si pořídila svíčku Glade by Brise s vůní pomeranče a koření a nemůžu se jí nabažit.

6) Oblíbený zimní nápoj?
Čaje piju celý rok, v zimě samozřejmě s největší intenzitou, ale jedině v zimě si dělám doma svařák a horkou čokoládu, takže to jsou jednoznačně nápoje, které jsou pro mě zimní...

7) Oblíbený vánoční film?
Tři oříšky pro Popelku jsou klasika, která se nesmí opomenout, ale jinak asi nic speciálního, rozhodně ale pokud už koukat o Vánocích na televizi tak jedině na českou tvorbu a žádné filmy o Santa Clausovi.

8) Oblíbená vánoční písnička?
My si s přítelem k večeři na Štědrý den pouštíme Mou vlast od Smetany a Měsíční sonátu od Beethovena. Je to asi trochu netradiční, ale první Vánoce, co jsme spolu slavili, jsme neměli doma žádné koledy, tak jsme je nahradili klasikou a už nám to zůstalo.

9) Oblíbené jídlo nebo sladkost na Vánoce?
Bez kapra nejsou pro mě Vánoce. Z cukroví to jsou perníčky.

10) Oblíbená vánoční dekorace?
Vánoční dekorace, která mi navodí vánoční pocit, je adventní věnec, když ho první adventní neděli zapálím, tak si uvědomím, že už se to blíží a že začínají přípravy. Přípravy pak vyvrcholí nákupem vánočního stromečku. Doma jsme měli vždy umělý, s přítelem si kupujeme přírodní, vždy ho vybíráme spolu a strašně dlouho. Přesto se nám asi dvakrát stalo, že jsme si vybrali stromeček, který byl ve stojánku úplně nakřivo a nepomohlo nic, abychom jej narovnali, ale vzpomínáme na něj pořád a byl prostě náš :-).

Tolik můj první tag se zimním motivem, úplně na mě padla vánoční nálada a těším se snad ještě víc, než doteď :-). Teď už vám ale přeji bohatou mikulášskou nadílku bez uhlí a brambor a příjemný adventní čas vůbec :-).

2 komentáře:

  1. Zajímavé, můj winter tag je tady http://fairychain.blogspot.cz/2013/01/winter-tag.html :)

    OdpovědětVymazat