pondělí 21. ledna 2013

Kulturní tipy

Krásný večer přeji!

Nadšení a elán prvních lednových dnů mi moc dlouho nevydržely a články se tu moc nemnoží, že? Hrozně mě to mrzí, ale vypadá to, že si svým pracovním nasazením zadělávám na zdravotní problémy, chodím teď po různých vyšetřeních a všechny zatím byly uzavřeny s tím, že jsem zřejmě přepracovaná, takže mám naordinováno méně stresu, méně práce, méně počítače, více zábavy a pobytu na vzduchu. Snažím se to tedy dodržovat a u počítače po práci moc nesedět, což ale znamená, že se nedostanu ani k blogu. Doufám a věřím, že se snad vše zase srovná a já budu fungovat opět normálně na všech frontách. V hlavě mám asi milion článků, které bych chtěla uveřejnit, tak se budu snažit je zrealizovat. Dnes tedy alespoň rychlý příspěvek o tom, co jsem v uplynulých pár dnech podnikala a tedy pár tipů pro vás, jak si vyplnit volný čas.

1) DIVADLO
Divadlo miluji a vždy k Vánocům daruji nějaké lístky do divadla, čímž okolí naznačuji, že i já bych si přála nějaké lístky dostat. Minulý týden jsem konečně viděla ve Státní opeře Labutí jezero. Pokud jste tak jako já trošku zpoždění a ještě jste tento kousek neviděli, tak to rozhodně napravte. Bylo to představení plné emocí, estetiky, ladnosti, prostě nádhera. Hudba nemá konkurenci. Jsem z toho stále nadšená a to už pár dní uběhlo.
2) KURZ SUSHI
Nedávno psala i An. na svém blogu, že s přítelem absolvovali kurz sushi. My jsme s přítelem velcí fanoušci, dala jsem přítelovi poukza na kurz pro nás oba k narozeninám. Byli jsme na kurzu od agentury Chefparade, která pořádá v podstatě každý den v měsíci v Praze nějaké kurzy vaření. Přípravě sushi věnují dokonce tři kurzy, my jsme absolvovali kurz I., který trval tři hodiny, obsahoval teorii i praxi, moc jsme se bavili. pokud máte sushi rádi, doporučuji, strávíte tak příjemný čas.

tak to je můj výtvor :-)
3) Grand restaurant festival
Grand restaurant festival je tradiční akcí, která se koná na počátku roku. Již dva ročníky jsme absolvovali a letos se chystáme zas. Do festivalu se zapojují restaurace z celé republiky, které pro tuto příležitost připraví tři jídla, návštěvník si nejprve zvolí restauraci, která ho zajímá a potom počet jídel, která zde chce ochutnat. za jeden chod zaplatí 250 Kč, za dva 500,- Kč a za tři 600,- Kč. Restaurace nejsou jen tak ledajaké, jde spíše o luxusní zařízení, kam si asi nechodíte denně na večeři. jako příležitost ochutnat zajímavá jídla a tyto restaurace navštívit mi to ale přijde výborný nápad a navíc cena se dá unést. Pokaždé odcházíme s dobrým pocitem, že jsme jedli něco výjimečně dobrého :-). akce trvá až do konce února, pokud vás zaujala, mrkněte sem.

Co pěkného jste v poslední době podnikli Vy? Máte pro mě nějaká doporučení, jak se odreagovat a strávit pár příjemných nepracovních chvil?

Žádné komentáře:

Okomentovat