čtvrtek 3. ledna 2013

TOP 4: prosinec 2012

Krásný čtvrteční večer,

jak jsem slíbila včera, mám pro vás připravený krátký kosmetický příspěvek, ve kterém bych se ještě ohlédla za koncem roku 2012 a seznámila vás se čtyřmi výrobky, které jsem v prosinci nejvíce a nejraději používala. Vzhledem k tomu, že prosinec byl pro mě z velké části měsícem večírků, v kurzu byla zejména dekorativní kosmetika. A od čeho jsem se tedy nemohla odtrhnout, bez čeho jsem se neobešla?

1) Paletka Undressed od MUA
Paletky očních stínů jsou u mě hodně frekventované zboží, líčím se stíny i na denní nošení, volím spíše hnědé, světlejší odstíny, a večer pak i trochu přitvrdím. Většinou použiji dva, tři stíny, ráda mám každý den oči jiné. V prosinci jsem při líčení téměř vždy sáhla po paletce Undressed od MUA. brala jsem si jí i na víkendy mimo domov a měla jsem tak stíny vhodné na každou chvíli, tedy na výlet po vánočních trzích, ale i na noční diskotéku. Recenzi na paletku můžete nají zde, jsem určitě ráda, že jsem si ji pořídila.

2) Tužka na oči od Benecos
V jedné z krabiček krásy (myslím, že Ladybox, ale jistá si nejsem), jsem našla i tužku na oči od Benecos, měla jsem to štěstí, že tužka je v černé barvě, tedy barvě, kterou já používám. měla jsem trochu strach jí použít, protože málokdy vyrážím z domova jen na pár hodin a u tužek na oči se mi už několikrát stalo, že se mi přes den roztekly, různě obtiskly, rozmazaly se, odrolily nebo naopak zmizely. To jsou věci, které nepotěší a obnáší to údržbu během dne, na což nemám čas ani chuť. nakonec jsem se ale osmělila a tužku vyzkoušela. Žádná tragédie se nekonala, tužka drží dobře, vydržela dokonce celý den v práci a pak ještě večírek, tj. nějakých 16 hodin, což je slušné. Nečekala jsem zázraky, ale jsem s tužkou celkem spokojená. je poměrně měkká, kreslí se s ní dobře

3) Make up od Rimmel
Další výrobek je představitel mého návratu k make-upům od bb creamů, tedy make up Lasting Finish od Rimmelu. Recenze tu byla nedávno, nemá smysl asi říkat více.
 
4) hydratační krém na ruce  od Yves Rocher
K poslednímu nákupu v Yves Rocher jsem dostala jako dárek hydratační krém na ruce - Vanilla Lemon. je to vzoreček o objemu 30 ml, ale přijde mi, že ho tam muselo být míň, podle mě by takové množství mělo vydržet o něco déle, než tomu skutečně bylo. mazala jsem si jím ruce při odchodu do práce, a to ještě ne úplně každý den a vydržel asi tři týdny. Na vyzkoušení to ale stačilo. Krém voní spíše po vanilce, i když závan citronu tam také cítit je, je poměrně lehký, dobře se roztírá a velmi rychle se vstřebává, ale myslím, že pro něj teď nebylo vhodné období, asi by byl lepší na jaře, nebo v létě, v tomhle ošklivém počasí potřebuji po ruce něco mastnějšího. když ale pominu, že není mastný, ale hlásá, že je hydratační, ani hydrataci rukám nedává takovou jakou bych si představovala. pocity jsou tedy smíšené, nenadchl mě prostě tak, že bych si koupila plné balení, špatný ale určitě není.

A jaké produkty byly vaše nej v prosinci 2012?



Žádné komentáře:

Okomentovat