úterý 22. ledna 2013

Olejíčky od Saloos

Krásný večer!

Díky krabičkám krásy, které si každý měsíc pravidelně objednávám, se  mi v poslední době dostaly do ruky dva vzorky olejíčků od Saloos. S touto značkou jsem měla do této chvíle zkušenost pouze přes tělové a masážní oleje a balzámy, na obličej jsem si od nich ale nic nekoupila a asi by mě to ani nenapadlo, takže jsem přivítala příležitost :-). A jaké jsou tedy mé dojmy?

Bio regenerační obličejový olej - Levandule 

Když jsem obličejový olej v krabičce našla, říkala jsem si, že si na svoji smíšenou pleť, která v poslední době celkem zlobí, si rozhodně nebudu patlat OLEJ!!!. Položila jsem ho proto na poličku a jen jsem po něm pokukovala. Pak jsem si ale ještě jednou přečetla popis výrobku, který říká:
zdroj: www.saloos-shop.cz

"Jemně pečuje o všechny typy pleti.
Působí antisepticky a protizánětlivě.
Čistí a desinfikuje, je vhodný při akné.
Má výrazné regenerační účinky, zpomaluje proces stárnutí, navrací pleti zářivost a vitalitu..
Celkově zklidňuje a pomáhá při nespavosti."

Přece by mi nelhali, ne? Tak jsem do toho šla a používala asi 14 dní místo nočního krému.V propagačním letáku doporučují pleť před použitím oleje trochu navlhčit. Zkoušela jsem oba způsoby, tedy v kombinaci s vodou i bez ní, a přišlo mi, že když jsem aplikovala olej na vodu, tak jsem ráno měla na pleti suchá místa, což se mi moc nelíbilo, takže jsem si oblíbila použití bez vody. Musím říct, že pleť nereagovala nijak negativně, spíš naopak, až do doby než přišly "mé dny", to se mi pleť trochu pobláznila, radši jsem olej přestala používat, teď jsem se k němu ale vrátila a je to opět v pohodě, takže pupínky, které mi vyskákaly asi opravdu nebyly výsledkem používání tohoto olejíčku. Ve vzorku je 5 ml oleje jsem v půlce a celkem jsem jej zatím používala cca měsíc, takže vydrží opravdu dlouho. Stačí ho totiž skutečně malé množství. Do pleti se vsákne velmi rychle, nemám po něm pocit mastné pleti, zanechá jen příjemnou levandulovou vůni. Regenerační olej se prodává ve dvou velikostech, 20 ml stojí 109 Kč, 100 ml je za 369 Kč, ale bude asi záležet, kde je pořídíte. Já o něm vážně uvažuji, udělal na mě dobrý dojem.

Hydrofilní odličovací olej - Růžové dřevo

zdroj: www.saloos-shop.cz
Hydrofilní odličovací olej - Růžové dřevo je určen pro suchou a citlivou pleť, takže ten raději na smíšenou pleť používat nebudu, zkoušela jsem jej ale k odlíčení očí. Olej se má nanést na vlhký kosmetický tamponek, "protože voda společně s odličovacím olejem vytvoří emulzi, která pleť krásně vyčistí." Esenciální olej z růžového dřeva harmonizuje psychiku a zmírňuje bolesti hlavy. Silice je destilována ze dřeva tropického stromu Aniba Rosaedora (růžové dřevo), rostoucího v Brazíli. Účinky na psychiku a bolesti hlavy z odlíčení očí asi nepoznám, ale můžu alespoň posoudit jeho odličovací schopnosti, které jsou však průměrné. Odlíčí to, ale ne úplně dokonale, takže tenhle olej bych si nekoupila. Pokud by někdo zájem měl, pak lahvička 50 ml stojí kolem 70 Kč. Trochu mě zarmoutilo, že jsem tento olejíček obdržela v posledním Ladyboxu, který se honosil tím, že začíná s personalizací a i přesto, že jsem v dotazníku vyplnila, že mám pleť smíšenou, ale snad to do budoucna vychytají a dostanou se ke mně výrobky určené pro můj typ pleti. Nemohu bohužel posoudit účinky na typ pleti, pro který je olej určený, raději se ale budu držet svých odličovacích technik.

Jak se zamlouvaly olejíčky Vám? Používáte někdo Saloos na obličej pravidelně? 

4 komentáře:

  1. Ten levandulový je fajn, docela mi pomohl s loupajícími se šupinkami na pleti. :) Hydrofilním odličovat nemůžu, dělá mi zle na oči. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě na očích nevadí, ale už jsem se tedy odličovala lepšími výrobky :-)

      Vymazat
  2. počula som na ne dost chvály, ale zatial som ešte sama neskúšala. No celkom ma lákaju.
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat