středa 30. ledna 2013

Odličovač od Green Line a Micerální voda od Lirene

Krásný večer vám přeji!

V měsíci lednu jsem pro odličování a čištění obličeje používala duo: odličovač Cleer Acitive od Green Line a Micerální vodu od Lirene. V odličovači mi zbývá třetina výrobku, v micerálce polovina, tak už jsem myslím celkem schopná je zhodnotit.


Odličovač byl součástí některé z krabiček krásy, šlo o výrobek v plné verzi tedy 125 ml. Je určen k odlíčení očního make-upu, obsahuje výtažek mandlí a ginka. Jedná se o dvousložkový odličovač, který je třeba před použitím protřepat. Ohledně odličovače jsem četla samé negativní recenze. Blogerkám zejména vadilo, že je odličovač hodně mastný a že se složky hned po protřepání zase oddělí, takže je potřeba rychle nanést na vatový tamponek. Já se musím přiznat, že mě nevadila ani jedna z těchto věcí. Nepřišlo mi, že by byl odličovač nějak zvlášť mastný, obsahuje olej, proto se dá určitá mastnota předpokládat. Stejně tak mi nepřišlo, že bych měla problém nanést odličovač po protřepání na vatový tamponek, vždyť co je divného na tom, že výrobek protřepu a rovnou nanesu na tampon, za tu chvilku se mi opravdu nestalo, že by se složky rozdělily, někdy jsem ale musela protřepat před aplikací na druhé oko, to je pravda. Ani já ale z tohoto odličovače neskáču dva metry vysoko, oči odlíčil, ale když jsem byla výrazněji nalíčená, nebyl výsledek úplně přesvědčivý a já doodličovala micerálkou. Dopotřebuji ho, ale určitě si ho nekoupím znovu. Když bych jej zařadila do mého velkého testu odličovačů, na který se můžete podívat zde, tak bych jej asi zařadila mezi Garnier a Ryor, jde spíš o průměrný výrobek.

zdroj: http://www.lirene.com/cz/product/224
Na odlíčení pleti a její dočištění jsem v lednu používala micerální vodu od Lirene, která má plnit tři funkce, tedy funkci odličovače, čistícího přípravku a tonika. Micerální voda je průhledná, lahvička má objem 200 ml a stále do 100 Kč, bohužel si přesnou cenu nepamatuji. Obsahuje D-panthenol, med, glycerol a vitamín C a měla by být vhodná pro všechny typy pleti, neměly bychom se bát použít ji i na odlíčení očí. Nemám bohužel srovnání s nějakou dražší micerální vodou, musím ale říct, že i tato levná varianta mě celkem přesvědčila. Oči jsem s ní primárně neodličovala, ale zkoušela jsem to, případně ráno pro osvěžení tamponkem přejedu i oči a nijak v očích neštípe, poměrně dobře i odlíčí. Primárně ji tedy používám na odlíčení a čištění pleti a tam funguje skvěle. Stačí dokonce jeden tamponek a pleť je čistá, zkoušela jsem pro jistotu několikrát použít ještě jeden tamponek, ale byl čistý, takže micerálka vyčistila a odlíčila na první pokus. Četla jsem, že někomu vadí silná parfemace této micerálky, já s ní problém nemám, vůně je mi naopak velmi příjemná, ale je pravda, že je dost silná, takže pokud by Vám nesedla, mohl by být pro Vás problém micerálku denně používat. Mám smíšenou pleť, která se mi při používání tohoto výrobku nijak nezhoršila. Jde o třetí výrobek, který jsem od Lirene pro čištění pleti vyzkoušela a musím říct, že všechny byly skvělé a asi u Lirene na nějakou dobu zakotvím. Cena vs. výkon je super.

Jak jste byly vy spokojené s těmito výrobky?

2 komentáře:

  1. Ta micerálka vypadá slibně. Zatím mám ještě zásoby Biodermy, ale pomalu se rozhlížím po nějaké levnější variantě, protože 500 za půllitr si rozhodně nemůžu dovolit nějak často. Rozhodně si to připíšu k seznamu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bohužel nemám srovnání s Biodermou, protože mi ta cena připadá opravdu hodně vysoká, tahle levná varianta je ale opravdu fajn a i když se asi Biodermě nevyrovná, tak svoji službu Ti udělá a za minimální cenu

      Vymazat