sobota 26. ledna 2013

Nákupy v OC Chodov

Krásnou sobotu!

Také máte rády, když vaši spolubydlící, partneři, rodiče či děti odjedou na pár dní pryč a vám zůstane volný byt a čas jen pro vás? Právě takový víkend mám teď já a strašně si to užívám :-). Začala jsem pátečním vínem s kolegy, pak jsem se krásně a dlouho vyspala, odvolila a vyjela do obchodního centra Chodov na nákupy. Všude ještě mají slevy, i když jsou už celkem probrané, ale podařilo se mi něco vybrat. Pokusila jsem se vše nafotit, zejména u šatů to nebylo vůbec jednoduché, ale tak aspoň pro ilustraci to snad postačí....

Nejprve jsem zaskočila do Orsay, kde jsem si vybrala černé formální šaty bez rukávů, které budou super na čtvrteční školení, které povedu, tak abych vypadala reprezentativně :-). Šaty jsou úzké, tento střih jsem si moc oblíbila, dělá moc pěknou postavu, na prsou jsou upnutější, pěkně kopírují pas a boky. Stály 799,- Kč. K nim jsem ještě přihodila zelený peplum top bez rukávů za 100 Kč. Zelenou barvu moc nenosím, ale tahle mi přišla příjemná a hlavně za tu cenu, i kdybych si tričko vzala jednou, nemohla jsem ho tam nechat :-). Peplum střih jsem si také oblíbila, takže si myslím, že ho unosím.
Po Orsay následovalo H&M, kde jsem si bez zkoušení vzala dva svetry přes hlavu, každý za 200 Kč, jsou dost podobné, ale ne úplně stejné :-). Bílý svetr je z měkkoučkého materiálu, strašně příjemný na těle. Druhý je růžový, krásně oživí zimní outfity.

Další z obchodů, který byl hodně štědrý :-), je Cameiau. Tam měli velké slevy a dalo se vybrat dost pěkných věcí. Já ulovila troje šaty a dvě sukně. Dvoje šaty jsou stejné, z pleteniny, jedny béžové, druhé fialové. Nemohla jsem se rozhodnout, které vzít, stály 349 Kč, tak jsem vzala oboje, na ramínku vypadaly, že budou potřebovat přepásat páskem, ale když jsem si je oblékla, tak se pěkně přizpůsobily tělu a pásek ani nebude potřeba. Jsou jednoduché, takové ty šaty, které na sebe hodíte, když nestíháte a nic s nimi nemůžete zkazit. Třetí šaty jsou šedivé, ze silnějšího materiálu, takže v nich nebude zima a jsou v podobném střihu jako černé šaty z Orsay, jen trochu volnější. Stály 499,- Kč, nebyly ve slevě, ale cena je i tak velmi příznivá. Sukní mají v Cameiau požehnaně, já jich doma mám taky požehnaně, ale za ty výhodné ceny jsem si alespoň dvě odnesla. Zvolila jsem hnědou s černými detaily do áčka a pak tmavě šedou na knoflíček a zip, která bude spíš na volný čas, než do kanceláře, ale moc sukní, které se dají nosit i mimo kancelář nemám, takže takovou sukni taky unosím.

Úplně náhodou jsem se zašla podívat do New bags, kde mě zaujala cena 99,- Kč za termopunčocháče, které teď nosím denně. Je mi v nich krásně teplo, rozhodně tepleji než v kalhotách. Běžně je kupuji v C&A, nebo v Tchibu za 199 nebo 299,- Kč, takže jsem využila výhodnou cenovou nabídku a koupila si hned troje: černé, šedivé a hnědé.


Kromě nákupů mám v plánu si večer pustit Sex ve městě (dávají ho na Nově) a protřídit si u toho kosmetiku, protože mám hodně produktů, které nepoužívám, nebo které už jsou možná prošlé, takže jsem si nechtěla teď kupovat nic nového, dokud po úklidu nezjistím, co potřebuji. Jediné, co jsem si dopřála, byla návštěva Inglotu. Jejich strategie dát jeden oční stín z Freedom system do Ladyboxu byla opravdu podařená, minimálně na mě to zapůsobilo přesně tak, jak chtěli a já si dnes koupila jednak paletku pro 10 očních stínů za 200,- Kč a k tomu dva další oční stíny. Měli hodně odstínů vyprodaných, nakonec jsem zvolila duhový fialový stín za 170 Kč (115R) a třpytivý hnědý stín za 150 Kč (43). Recenze na stíny určitě bude, ale už teď jsem unešená z pigmentace, zvláště ten hnědý stín jsem jen lehce nanesla na ruku a byl nádherně vidět, uvidíme, co výdrž apod..

Tolik tedy k dnešním nákupům, mám z nich velkou radost, tak jsem se musela hned podělit. Chystám se napsat ještě nějaké další články, tak se můžete těšit. Jak si užíváte víkend vy? Také nakupujete? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat