středa 9. ledna 2013

Mini NEW IN: 9.1.2013

Krásný večer!

Dnes mám tady opět jeden rychlý článek o mém dnešním mini nákupu v DM drogerii. Věděla jsem, že potřebuji něco na čištění pleti, na ostatní  věci, které mi docházejí jsem si nevzpomněla. Velmi živě jsem si ale vypadala kladné recenze na blozích, takže podle toho se také vyloupl můj nákupní košík.


Na čištění pleti jsem si vybrala micerální vodu od Lirene. S tonikem a čistícím gelem od této značky jsem byla moc spokojená, na micerální vodu jsem četla hodně chvály. Dnes jsem hned vodu vyzkoušela, je na pleti příjemná, odličuje dobře, uvidíme, jak bude na mě působit dál.

Další skvělé recenze jsem četla a viděla na make-up Match perfection od Rimmel, protože jiný make-up od Rimmel používám a jsem s ním spokojená, tak jsem si řekla, že vyzkouším i tento, i když make-up v současné chvíli rozhodně nepotřebuji. Samotný make-up stojí 209,- Kč, v DM je nyní v nabídce make-up v balíčku s podkladovou bází pod make-up Fix & Perfect za 249,- Kč, takže volba byla jasná, dva výrobky v podstatě za cenu jednoho vždycky uvítám. Navíc ta báze krásně voní :-).

Také na krém na nohy s ureou od Baley se objevují kladné ohlasy, mě dochází můj krém na nohy od Garnier, tak dám Balee šanci.

No a na závěr, vatových tamponků a kapesníčků není nikde dost, výrobky od Ebelin jsou levné a funkční, jasná volba.

Toť vše, žádné velké útraty, ale udělala jsem si radost a už se těším až vše vyzkouším a dám Vám vědět své dojmy. Co jste si koupily vy v poslední době? Máte zkušenosti s některými z těchto výrobků?

 

2 komentáře:

  1. Mám make-up a jsem s ním spokojená, dobře kryje a vydrží akorát ho musím přepudrovat, protože se lehce leskne. Pak mám ale na celý den vystaráno :). Chci si pořídit krém na nohy, už jsem četla snad milion kladných recenzí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak po krátkém testování jsem s make-upem hodně spokojená, od toho krému na nohy jsem čekala víc, když to všichni tak chválí :-)

      Vymazat