neděle 6. ledna 2013

Nehtová kůžička

Krásný nedělní večer!

před chvílí jsem si dělala pravidelnou týdenní manikúru a napadlo mě, že bych mohla ještě v rychlosti vytvořit článek o odstraňování nehtové kůžičky. Přivedl mě na to řezáček na kůžičku (nebo jak to nazvat), který mě hrozně rozezlil :-).....Kůže na nehtech není nic hezkého, úplně příšerné je, když si člověk k tomu ještě nalakuje nehty výrazným lakem, takže zvýrazní, že má nehet do půlky zarostlý, nebo si nešikovně kůžičku pomaluje. Já se proto snažím nehtovou kůžičku pravidelně odstraňovat, aby se lidem nezvedal žaludek, když jim podám ruku :-). Na rukou tak činím jednou týdně, někdy během týdne poupravím, na nohou pak po cca dvou týdnech. Určitě je dobré odstraňovat kůži po koupeli, aby byla změklá. Nejprve vezmu do ruky dřívko z růžového dřeva, teď konkrétně od značky Essence, a kůžičku širším zkoseným koncem nadzvednu. Potom přichází na řadu řezáček na kůžičku. Je to ta věc, kterou jsme nedávno našly v jedné z krabiček krásy od značky Nevo. Nadšeně jsem řezáček uvítala, protože jsem si zvykla tuto pomůcku používat, ale tímhle pahýlkem od Nevo si kůži leda "opižláte", nevím, jestli je možné ho nějak nabrousit, ale zkoušet to asi nebudu, protože mám naštěstí tu samou pomůcku od Ebelin zakoupenou v DM drogerii. Dnes jsem udělala detailní srovnání a opravdu je to rozdíl, řezáček od Ebelin je ostrý, kůžička jde lehce odříznout, až nebezpečně, musíte si dávat pozor, abyste se naopak nepořezali. Nevo letí do koše, kůže je s ním okousená, nedá se dobře odstranit, asi nebudu ani zkoumat, jestli by to šlo nějak nabrousit, zase tak hodnotná věc to není. Už si přesně nepamatuji, kolik jsem za řezáček zaplatila, ale bylo to maximálně do stovky. 
Po této proceduře pak namažu nehty olejíčkem, aby se po zákroku trochu vzpamatovaly a až se olej vsákne můžu lakovat. Jak pečuji o nehty, jsem vám detailně popsala zde, tímto článkem jsem vás chtěla spíše varovat před řezáčkem od Nevo, je k ničemu. Nebo ho někdo používáte a je ostrý?

Přeji Vám příjemný start do dalšího týdne a pokud byste chtěli, připomínám, že mě můžete sledovat i na Facebooku.


2 komentáře:

  1. Já používám ořezávač z Modeláže, ale nejsem si jistá, jestli je to taky Nevo. A u něj je to tak kus od kusu, u těch s hnědou rukojetí byla polovina tupější a zbytek ostřejší, ten poslední, co mi přišel s modrou rukojetí, je hodně ostrý a používám ho už dlouho. Ale Ebelin mě dost láká na vyzkoušení, podívám se po něm :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na Modeláž taky podívám,ale máš pravdu, že bude asi záležet na kusu....tak snad najdeš dobrý kousek od Ebelin :-)

      Vymazat