středa 2. ledna 2013

Novoroční příspěvek + Oblíbené Youtuberky

Krásný nový rok Vám všem přeji!

Pračka jede, večeře je hotová, nádobí umyté, já osprchovaná, takže se konečně můžu vrhnout na nějaký ten článek. Konec roku byl hodně náročný, plno práce, shánění dárků, rušné svátky a pak mě skolila nemoc, takže poslední dny jsem strávila v posteli s nechutí cokoliv dělat. Už ale zase nabírám síly a mám velké plány ve všech oblastech svého života. Tak jako každý rok se například po Vánocích cítím tělesně i duševně "zanešená", čeká mě proto pravidelná očista, abych se zase cítila lehká a svěží :-). Určitě se na toto téma hodlám zaměřit v několik článcích, abych vás třeba inspirovala a načerpala zase nějaké tipy od vás. Dál jsem si uvědomila, že jsem OD ZÁŘÍ nebyla nakupovat oblečení, takže pociťuji silné abstinenční příznaky a nejpozději příští týden vyrážím na lov a určitě se s vámi podělím o svou kořist. V kosmetice se mi podařilo vypotřebovat něco z mých bohatých zásob, takže mě čekají i kosmetické nákupy a i pod stromečkem jsem nějaké kosmetické dárečky našla, můžete se tedy těšit na nové recenze. abych alespoň trochu přiblížila, tak jsem dostala jednak balíček různé vlasové kosmetiky, ve druhém balíčku pak byly produkty z tělové kosmetiky, až vše vyzkouším, dám vědět, jestli stojí za vyzkoušení. Máte se tedy snad na co těšit :-).

Vzhledem k tomu, že již nestíhám přispívat na blog tak často, jak bych si představovala, tak jsem pro blog založila stránku na Facebooku, kde budu minimálně jednou denně přispívat nějakým zajímavým tipem, postřehem, radou.........., abychom mohli být v kontaktu i přesto, že se mi nepodaří publikovat celý článek. Snad vás to bude bavit. 

Na zítřek mám v plánu nějaký kosmetický článek, ale dnes bych si vám dovolila jen v krátkosti doporučit blogerky, které mi krátily chvíle mezi spánkem a druhým spánkem, když jsem byla nemocná, třeba jste také nemocné a třeba některé z nich ještě neznáte.....



O Wendy z Wendy's lookbook jsem se už určitě zmiňovala, myslím, že to bylo v souvislosti se způsoby, jak vázat šátek. Wendy už bohužel videa moc často netočí, ale je jedna z mála youtuberek, jejíž videa jsem viděla opravdu všechny. Wendy se zajímá o módu, nádherně kombinuje, její styl se mi moc líbí. Videa jsou kvalitně připravená. nejraději mám její "pairings", kdy vybere jeden kousek oblečení a ten zkombinuje na tři různé způsoby. Jestli jste ještě neviděli, tak rozhodně koukněte.



Další sympatická slečna je Missglamorazzi. Slečna je ze spojených států, letos si udělala výlet do Paříže a Londýna a je unešená z micerání vody od Biodermy :-). Točí většinou kosmetická videa, ale najdou se i fashion videa, jsou-li vám milejší.

Zoella je strašně praštěná, její videa mě vždycky pobaví, jako naposledy to, kde s bratrem zdobí vánoční stromeček :-). Mezi nejoblíbenější videa se u ní řadí haul a já se nedivím, vždycky když to vidím, chci běžet do obchodu.

Nevím, jestli má smysl z českých luhů a hájů jmenovat Petru z Lovely Hair, Lou z Getthelouk nebo Karolínu z Plumfoolery, ty sleduji pravidelně a ráda, ale oblíbila jsem si i méně známé holky, jako jsou Petra Kopolovičová - moc milá porodní asistentka nadšená pro dekorativní kosmetiku, Hanny Brokolice - něžné, příjemné, na nic si nehrající stvoření, nebo Adélu Zemkovou - upřímnou, sympatickou holku žijící v Holandsku. 

Samozřejmě bych mohla s výčtem pokračovat, ale tyto holčiny mám asi nejradši. A koho sledujete na youtoube vy? Máte pro mě nějaký zajímavý tip?

Závěrem dnešního článku "o všem a o ničem" bych vám všem ráda popřála příjemný start do roku 2013, ať je pro vás rokem úspěšným a ať se vám splní všechna přání a předsevzetí, která vám vytanula v těchto dnech na mysli.
 


2 komentáře:

  1. Slečny vypadají sympaticky. :)
    A těším se na inspiraci v oblasti čištění organismu!
    (A taky ještě jednou děkuju za "dáreček", udělal mi opravdu velkou radost!)

    OdpovědětVymazat