pátek 24. srpna 2012

Čtení na víkend

Hezký pátek!

Jsem zde s tipy na ukrácení volných víkendových chvil. Nečekejte žádnou filozofickou literatura, ale skutečně velmi oddechové počtení.

Dnes vyšlo nové číslo časopisu Marianne, které je speciální tím, že jsou k němu přiloženy slevové kupónky na nákupy ve Dnech Marianne, které se konají od 7.- 9. září, a to letos již po dvanácté. Jistě jste o této nákupní akci již slyšeli, nebo se jí dokonce zúčastnili. Mě trochu odstrašuje množství lidí, které se v těchto dnech v honu za slevami v obchodech vynoří, ale řekněme si na rovinu, že slevy jsou vždy příjemné a vzhledem k tomu, že obchody již v této době budou vybaveny podzimní kolekcí, můžeme si pořídit sezónní kousky za příznivější ceny a nečekat další měsíc, či dva, než budou obchody samy kolekce zlevňovat, a proto se nějaký ten nával lidí dá zvládnout.

Od včerejška si na stáncích můžete koupit také nové číslo časopisu Instyle, který já čtu pravidelně každý měsíc. Přijde mi, že móda,  která je tam prezentována, je nositelná, líbí se mi jak kombinuje luxusní kousky s cenově přijatelnou módou, takže můžete načerpat inspiraci a dokonce si uvedené kousky i koupit.V zářijovém čísle je navíc přiložen propagační katalog značky Maybelline, který obsahuje dokonce čtyři slevové kupóny na novinky, jenž tato značka uvedla, uvádí, či uvede na český trh, a to do DM drogerie (tedy doufám, že jsou slevové kupony i v trafikách, a nejsou jen pro předplatitele, abych vás zbytečně na něco nenalákala..).


Třetím tipem na odpočinkovou víkendovou četbu je kniha Jak být ve své kůži z active beauty edice DM drogerie. Knížku si můžete pořídit výměnou za body, které sbíráte za své nákupy v rámci dm active beauty světa výhod. Většinou vyměňuji body za slevové knížky na další nákupy, ale mám bodů hodně, proto jsem si tentokrát objednala i jednu z nabízených knih. V současné době si můžete vybrat ze čtyř různých titulů, já jsem tedy zvolila průvodce péčí o tělo. Kniha má 81 stran, věnuje se kůži a péči o ní od A po Z, celkově obsahuje obecně známé informace, ale opakování je matka moudrosti, takže určitě nezaškodí si i jasné věci přečíst znovu uceleně a třeba se najde i informace, která pro nás bude novinkou. Pokud máte body navíc, zkuste je vyměnit za některou z nabízených knížek, body na slevové knížky určitě nasbíráte i tak.

A na závěr zde mám internetový magazín, na který na svém blogu upozornila Aneta a který mě opravdu velmi zaujal. Jde o ANNETTE magazine, který na svém blogu publikuje Annette Krubner. Podle mě se směle může porovnávat s časopisy, které najdete na novinových stáncích, není-li dokonce lepší. Pokud jste o tomto magazínu ještě neslyšeli a nečetli jej, klikněte na http://www.theannettevogue.blogspot.cz/, myslím, že budete příjemně překvapeni.

Snad se vám tato doporučení budou líbit!



Žádné komentáře:

Okomentovat