čtvrtek 23. srpna 2012

LIRENE

Krásný den!

Určitě i na vás dopadla vlna emocí, názorů a komentářů, která se v poslední době zvedla kolem polské kosmetiky. Jedna skupina hlasů nemá proti polské kosmetice žádné výhrady a používá ji stejně jako by šlo např. o kosmetiku francouzskou, druhá skupina by si do svého kosmetického arzenálu nikdy nic polského nevpustila. Musím se přiznat, že já jsem také plná předsudků vůči čemukoliv, co pochází z Polska, ale předsudky jsou zde od toho, aby se odbourávaly, takže jsem se rozhodla nějaké výrobky z této země vyzkoušet. Zatím jsem zůstala stranou od tolik propagované kosmetiky Ziaja a vzhledem k velmi kladným recenzím např. od Lily jsem sáhla po několika produktech značky Lirene, které vám dnes představím.

Objednávala jsem z internetového eshopu Babybaby, ale zahlédla jsem Lirene i Rossmannovi, či DM drogerii, pokud vás některý z výrobků zaujme, můžete se tedy po něm poohlédnout i u vás v drogerii. A co jsem si tedy pořídila a jak jsem s tím spokojená?

Jako první jsem si vybrala Hydratační pleťový mycí gel, který slibuje dokonale čistou a hydratovanou pokožku, je vhodný pro všechny typy pleti, především pro normální s smíšenou pleť bez rozdílu věku. Použití je běžné: na navlhčený obličej naneseme gel, vetřeme do pleti a smyjeme vodou, já ho používám přímo ve sprše. Gel čistí pěkně, zbaví obličej většinu nečistot. Nepoužívám jej kolem očí, i když jsem zatím nepocítila, že by očím vadil, nechci je zbytečně dráždit, na odlíčení ostatně určen není. Mám smíšenou pleť, po gelu nemám obličej ani mastný, ani vysušený. K vůni jsem si zpočátku nemohla vytvořit názor, zda mi voní, či mě spíše obtěžuje, ale když jsem si nyní po měsíci ke gelu přičichla, spíše bych se klonila k tomu, že mi voní :-). Pořídila jsem jej za skvělou cenu 89,- Kč.

Tento mycí gel vám doporučuji a dávám mu hodnocení: 5/5.

Lirene - Hydratační pleťový mycí gel
Lirene - Hydratační tonik bez alkoholu




K Hydratačnímu gelu jsem si pořídila také Hydratační tonik bez alkoholu, kterým pleť dočistím a zhydratuji. U něj výrobce slibuje svěží a zářivou pleť. Obsahuje jednak výtažek z okurky, který osvěžuje, stahuje póry a oživuje pokožku a také aloe a glycerine, který hydratuje a údajně napomáhá urychlovat epidermální buněčnou regeneraci. Tonikum (nebo tonik jak je označen) je svěží, stejně parfémované jako mycí gel, pleť po něm není nepříjemně napjatá, naopak po jeho použití se cítím příjemně. Cena je v eshopu 70,- Kč.

Tento tonik vám doporučuji a dávám mu hodnocení: 5/5.

Pokud bych měla tuto dvojici zhodnotit dohromady, používám je ráda, můj obličej na ně reaguje pozitivně, dělají to, co slibují a to za příznivou cenu. Dobrá alternativa k vaší obvyklé čistící péči. Za mě rozhodně doporučení.


Lirene - Balzám proti celulitidě
Třetím výrobkem od Lirene, kterým jsem si objednala byl Balzám proti celulitidě pro pružnější pokožku a vyhlazení nerovnosti. Výrobce proklamuje, že krém pomáhá v boji s celulitidou, výrazně zlepšuje vzhled kůže, vyhlazuje a vypíná. Osobně používám krémy proti celulitidě pravidelně, i když samozřejmě nečekám, že mi namazáním krému na nohy zmizí každá nedokonalost, ale mám prostě lepší pocit, když se vhodným přípravkem namažu. Od krému od Lirene, který mě stál 53 Kč, jsem opravdu nečekala skutečně žádné zázraky a výsledky, něco mě ale říkalo, ať si krém objednám. Balzám voní citrusově, dalo by se přirovnat k pomerančům vyobrazeným na obalu výrobku, vůně je příjemná. Krém je mírně naoranžovělý,  hutnější konzistence, takže se trochu hůř z tuby vymačkává, ale roztírá se bez problémů. Co mě opravdu překvapilo byla vypnutá a pevnější pokožka a to nejen po namazání, ale i druhý den,přesně tak, jak bych si od krému určeného na celulitidu představovala. Před balzámem od Lirene jsem používala zpevňující krém od Dermacolu, připadá mi, že jsem nohy neměla v tak pěkném stavu jako po jeho nástupci. Pro mě překvapení měsíce

Tento krém vám doporučuji a dávám mu hodnocení: 5/5


2 komentáře:

  1. Kosmetika Lirene mě docela zaujala, chystám se časem vyzkoušet některý z pleťových krémů. :)

    OdpovědětVymazat
  2. mě také překvapilo, jaké to má v poměru k ceně výsledky, určitě se po nějakých dalších produktech taky podívám.

    OdpovědětVymazat