středa 29. srpna 2012

NEW IN: srpen 2012 - poslední nákupy

Krásný den!

Blíží se konec měsíce srpna a vzhledem k tomu, že se již nechystám do konce měsíce na žádné nákupy, ráda bych vám ukázala, co jsem si pořídila při poslední návštěvě Centra Chodov minulý týden. Jde jen o pár drobností, které mi ale udělaly radost.


Jako první jsem navštívila parfumerii Douglas, protože již delší dobu sháním balzám na rty I love. Vím, že jej mohu objednat přes internet, ale Douglas je měl mít ve svém sortimentu taky, tak jsem se rozhodla prozkoumat to nejdřív tam. Před časem jsem zkoušela Douglas v Arkádách na Pankráci, balzámy tam neměly vůbec. Na Chodově to bylo o maličko lepší, měli tam jednu příchuť, a to Lemons & limes, přiznám se, že pokud bych měla na výběr zrovna tenhle balzám bych si nevybrala, ale když byl jediný, tak jsem si ho na zkoušku vzala. Původní cena 69,- Kč, nyní 55,- Kč. Kvůli balzámu se mě ujala příjemná paní a milý pán, který mi sdělil, že ukončili s I love zastoupení, takže balzámy a zřejmě i všechny ostatní výrobky od této značky již najdeme pouze ve výprodeji, a to samozřejmě do vyprodání zásob. Pak už se budeme muset opravdu spolehnout pouze na internet. 

Nechtěla jsem tam strávit moc času, takže jsem zamířila s balzámem rovnou k pokladně, kde měli umístěnu skleněnou mísu z krémy na ruce od Essence za 35,- Kč, čemuž nešlo odolat. Rozhodla jsem se sbírku krémů na ruce a vybrala jsem si oranžový balzám na ruce a nehty a zelený 24h hydratační balzám na ruce. Měli ještě růžový na suché a rozpraskané ruce, ten jsem tam nechala. Krémy mají objem 75 ml, je to příjemné malé balení vhodné i do kabelky, aniž by ji nějak zvlášť zatížilo a nezatíží ani peněženku :-).
Potom jsem se přemístila do DMka, kam jsem šla především koupit slavné a vychvalované Color Tatoo od Maybelline. Vybrala jsem si odstín 35 - On and on Bronze, který asi nejvíce využiji. Recenzi na něj asi psát nebudu, všichni je máte, všichni je znáte, ale musím říct, že je vážně skvělý, vydrží, skvěle se s ním pracuje, barva je nádherná, prostě zatím nevidím žádné zápory a uvažuji, zda si zajdu ještě pro nějaký jiný odstín. 











Z drogerie samozřejmě nikdo neodchází s jedním stínem na oči, takže jsem hodila do košíku ještě třpytkový lak na nehty Sparkle touch od Miss Sporty za 40 Kč, nálepky na nehty od Essence - Bad girl za 30 Kč a z výprodejového stojanu top coat od Essence z kolekce Fruity za 29 Kč. No a Lactacyd Femina, protože už mi dochází. 


Myslela jsem si, že nákupem na Chodově v tomto měsíci končím, ale včera jsem se zatoulala do Arkád na Pankráci, takže jsem ještě naklusala do Yves Rocher a tradičně do DM a pořídila ještě pár věciček.

V Yves Rocher jsem si vzala tři moje oblíbené sprchové gely, pomerančový už mám vyzkoušený a úplně ho zbožňuju, Ylang Ylang a Citron jsem ještě neměla, tak uvidíme, jak mi budou vonět. Hodila jsem do košíku také Expresní odličovač na oči s chrpou, protože bych chtěla udělat malé srovnání odličovačů a tento bych mezi ně ráda zařadila. No a vzhledem k tomu, že jsem zatím u Yves Rocher kupovala vždy jen tělovou, či pleťovou kosmetiku, vzala jsem si na vyzkoušení také jeden oční stín  - Rose pétale a černou tužku na oči, tak uvidíme, jaké budou. Jako dárek jsem pak dostala mini tělový peeling a sprchový gel s vůní šeříku. Na všechny výrobky jsem uplatnila nějaké slevové kupony, takže přesnou cenu nevím.


Do DMka jsem šla s cílem koupit si nový BB Cream od Maybelline a nový pěnový make-up (pozor až si jej budete chtít v drogerii vyzkoušet na ruce, měla jsem pěnu všude :-), mise splněna, mám je a každý se slevou za nějakých 149,- Kč, takže snesitelná částka. Určitě brzo vám o těchto výrobcích napíšu víc, protože na ty se hodně těším. Jako vždy jsem vzala nějaké laky: od RIMMEL  - 60 seconds v odstínu Grey Matter (ty jsou v DM za 49,- Kč, takže určitě koukněte na odstíny, snad si vyberete) a pak od Miss sporty modrý lak pro popraskaný efekt za 40,- Kč. No a na závěr dva štětce od Essence čistě ze zvědavosti, protože si je někdo chválí, druhý je kritizuje, tak jak se s nimi bude pracovat mě, každý za 39,- Kč.




A na úplný závěr dnešního článku bych vás chtěla upozornit na jednu novinku, která se chystá v září. Vypadá to totiž, že kosmetická značka bez BB Creamu, není tou správnou kosmetickou značkou, takže i YVES ROCHER přijde v září s touto novinkou, asi neodolám a vyzkouším.

Používáte některý z výrobků, které jsem koupila a jste s nimi spokojeni?


2 komentáře:

  1. krásná kosmetika :) máš hezký blog :) jsme tvým novým čtenářem :) budu moc ráda když mi to oplatíš na mém blogu onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za milý komentář, určitě na Tvůj blog co nejřív zavítám

      Vymazat