pondělí 27. srpna 2012

Základní kousky letního šatníku

Krásné pondělí!

Srpen už se pomalu chýlí ke konci, kalendářní léto však stále trvá, než se tedy začneme definitivně věnovat podzimním trendům, chtěla bych udělat malé shrnutí toho, bez čeho jsem se v letošním létě neobešla, co se oblečení týká.

1) Sandálky na nízkém podpadku/bez podpadku

zdroj: www.asos.com
Sandálky na nízkém podpadku jsem si pořídila hned v několika provedeních, zejména v hodně parných dnech jsem nebyla schopná snést na nohou nic jiného. V uzavřených botách se noha potí, otevřené boty na vyšším podpadku nejsou tak pohodlné a pokud se musíme potýkat s třicetistupňovými teplotami, vyžaduji co největší pohodlí a jednoduchost, proto volím sandálky na nízkém podpadku. pokud byste se chtěli předzásobit, v řadě obchodů jsou tyto boty ještě k dostání za symbolické ceny.





2) Barevná tílka

zdroj: http://www.hm.com/cz/
Jednobarevná jednoduchá bavlněná tílka jsem pořizovala zejména v H&M nebo F&F, ale měli je v nabídce snad všechny obchody. Barevná škála je široká, takže i jednoduchý outfit s nimi může zaujmout. Zajímavě vypadá i vrstvení těchto tílek. Cena kolem 100-200,- Kč nám dovoluje pořídít si jich nekonečné množství. 

zdroj: www.asos.com
3) Šaty

Ideální kousek po celý rok, v létě ve světlých barvách a z lehkých materiálů pomáhají přežít velká vedra a navíc vypadáte stále skvěle. Šaty ctí také prosazování jednoduchosti v letních měsících, kromě spodního prádla a šatů již nic nepotřebujete.


4) Dlouhá sukně
Dlouhá sukně je mým objevem letošního léta, dříve jsem byla přesvědčená, že tento kousek není pro mě, ale odvážila jsem si jednu vyzkoušet a okamžitě jsem jí odnášela domů. Ačkoliv by se mohl někdo domnívat, že v ní bude větší teplo než v sukni krátké, rozhodně tomu tak není a navíc velmi oceňuji, že se při jízdě městskou hromadnou dopravou nepřilepím k sedačce, jak se tam člověk potí. Je to koušek vhodný jak do práce, či do školy, ale i na volný čas. Ještě univerzálnější jsou dlouhé šaty, které se dají jednou vzít samotné, podruhé přehodit košilí a šaty se hned promění v sukni. Pokud jste se stejně jako já dlouhé sukně obávaly, zkuste si ji jen tak pro informaci a třeba zjistíte, že obavy byly zbytečné.
  
zdroj: http://www.protisedi.cz/article/outfit-dne-dlouha-sukne


A jaké kousky považujete za základní kousky letního šatníku vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat