pondělí 20. srpna 2012

LETNÍ BARVY

Krásný den všem!

Léto ještě úplně neskončilo, snad si ještě pár pěkných dní užijeme, a proto bych toho chtěla využít a podělit se s vámi o to, jaké barvy jsem si během tohoto léta oblíbila a třeba vás inspirovala, abyste některou z těchto barev pustili do svého šatníku.


1) BÍLÁ

Bílá barva je stálicí a v žádném letním šatníku by rozhodně neměla chybět, i když já jsem se dlouho bílé barvě vyhýbala. Bílá působí nevinně, odlehčeně, svěže. Samozřejmě je také nepraktická, neboť je na ní vidět každá nečistota. Bílá barva také nemá tu skvělou vlastnost jako barvy tmavé, že by nás opticky zeštíhlila,a le myslím si, že pokud je bílé oblečení zvoleno vhodně, nemusí se jí vyhýbat ani dámy s pár kily navíc. Já bílou volím zejména ne horní polovinu těla k tmavé sukni, či kalhotám, troufám si ale také na bílé šaty. Pokud přece jen nechcete volit bílé oblečení, bílá vypadá výborně i na doplňcích.

2) TRIKOLORA - BÍLÁ, MODRÁ, ČERVENÁ

...aneb námořnický look. Tato barevná kombinace je osvědčenou klasikou, kteru zbožňuji a která skrývá nekončené možnosti, takže i když budete tuto trojku volit častěji, nikdy nebudete vypadat stejně. Letos si užívám na střídání těchto barev na všech kouscích oblečení, jeden den červená sukně, modrá halenka, bílé sako, další den modré kalhoty, bílý top a červené boty....námořnický look se neomrzí a nemusí nutně znamenat obléknout se do modrobílých pruhů.


3) ŽLUTÁ

Ze žluté barvy sálá energie, žlutá v kombinaci s tmavě modrou, bílou, ale i černou skvěle oživí váš vzhled, rozzáří vás, budete působit na okolí pozitivně.



4) RŮŽOVÁ   

Růžová sluší každému, jen je třeba najít vhodný odstín a že jich růžová má. Na růžovou mám náladu celý rok, ale v létě se samozřejmě objevuje častěji. Je to dokonce jediná neonová barva, kterou jsem si letos pořídila a moc mě bavila.

V létě jsem se striktěn snažila vyhnout černé barvě, kterou si bohatě užívám na podzim a v zimě, to stejné platí o vínové a hnědé barvě, které mi k létu prostě napasují a nálada na ně prostě není, i když jejich čas opět přijde. 


Jaké barvy nosíte letos v létě vy? Také nosíte různé barvy v různých ročních obdobích?

Žádné komentáře:

Okomentovat