úterý 21. srpna 2012

SEPHORA - tužky na oči

Krásný den všem!

Minulý týden jsem zavítala do Sephory s úmyslem využít akci 2+1, nevybrala jsem si tři výrobky, které bych nutně potřebovala, při odchodu jsem se tedy alespoň zastavila u panelu s věcmi ve výprodeji a neprohloupila jsem. Objevila jsem tam dvě úžasné tužky na oči, které bych vám chtěla dnes představit. 

Jde o tužky na oči Sephora Jumbo Eye Crayon. Tužka skvěle kreslí, netahá oko, není třeba na ní tlačit, je nádherně měkká. Jak název napovídá jsou to tlusté tužky, takže s nimi nevytvoříte ultra tenkou linku, ale není to zase linka do půli víčka, pracovat se s tím dá.



Sephora Jumbo Eye Crayon - č. 501
Sephora Jumbo Eye Crayon - č. 501
Vybrala jsem si krásný zlatý odstín č. 501, který oko perfektně rozzáří a dává vašemu líčení nový rozměr. Linka mi vydržela na horním víčku celý den bez použití jakékoliv báze. 





Sephora Jumbo Eye Crayon - č. 505
Druhým odstínem je jemná fialovo-stříbrná tužka - odstín č. 505. 
Tužka bude vhodná na projasnění oka na spodní víčko, abych měla srovnání použila jsem však i tuto na víčko horní. Výdrž u této světlejší varianty nebyla tak dobrá, po pár hodinách jsem ji na oku již nenašla, ale mohlo to ovlivnit více faktorů, takže nezatracuji a uvidíme při dalších pokusech. 





Oba odstíny se mi moc líbí a na denní i večerní nošení je určitě bohatě užiju. Černou linku mám spojenou s večerním party lookem, přes den ji tolik nenosím, tyto linky tedy určitě využiju víc. Cena  ve výprodeji krásných 80 Kč, mrkněte do výprodejových stojanů, zda je neobjevíte, jinak ve stálé kolekci určitě tyto, či podobné odstíny najdete také.  


 Tyto tužky na oči vám doporučuji a dávám jim hodnoceni: 4/5



Žádné komentáře:

Okomentovat