pátek 31. srpna 2012

TOP 5: srpen 2012

Přeji všem krásný den!

Dnes končí srpen, a proto bych tento příspěvek chtěla věnovat pěti výrobkům, které jsem si v tomto měsíci hodně oblíbila, které mě překvapily a které budu určitě používat i dál. A jaký je tedy můj žebříček TOP 5 pro měsíc srpen 2012?

1)  Freeman - Pleťová maska avokádo & oves

Koupila jsem si ji na doporučení Plum Foolery a jsem za to strašně ráda. Vybrala jsem si masku, která čistí póry do hloubky, zmenšuje je, zpevňuje a vyhlazuje pleť. No a ono to funguje. Hned po prvním použití jsem byla nadšená, pleť byla hladká a skutečně jsem pozorovala vyčištění pórů v T-zoně. Navíc má pro mě strašně příjemnou vůni. Používám jí 1-2x týdně, po nanesení celkem rychle zaschne a je možné ji odstranit. Stála mě 109,- Kč v Rossmanu a určitě to není poslední výrobek této značky, který jsem si pořídila.


2) Lirene - Balzám proti celulitidě

Podrobnější recenzi jsem sepsala zde, takže nebudu již řečené opakovat. Byla jsem překvapená a jsem s ním spokojená.




 3) Nivea - Regenerační noční krém

Opět jsem o výrobku již psala, takže odkazuji sem a doporučuji.


4) Fa - Sport double power Sporty fresh

Tento antiperspirant byl pro mě dalším překvapením. Dostala jsem jej k vyzkoušení zdarma od časopisu Instyle jako předplatitelka, poctivě jsem vyzkoušela, vyplnila dotazník a už jej mám téměř vypotřebovaný a koupený nový. Má příjemnou parfemaci a což je hlavní vydrží mi celý den v běžných teplotních podmínkách, při extrémně vysokých teplotách, jsem raději působení obnovila další aplikací během dne. Před ním jsem používala opakovaně kuličkový antiperspirant Nivea - double effect, který také fungoval spolehlivě. Zatím nejsem rozhodnutá, u kterého z nich zůstanu.


5) Maybelline - Color Tatoo - odstín On a Bronze

Musím sem tolik propagované stíny zařadit, jsou skvělé, moc mi vyhovují, vydrží. Na denní líčení ve velmi teplém počasí jsou výborné, protože se vůbec neroztýkají a drží i bez použití báze. To samé platí i pro dlouhou noční party. Líbí se mi jednoduchá a rychlá aplikace, nanáším pouze prstem, nanesu jedním tahem na víčko a můžu jít na řasenku.


Jaké výrobky patří mezi oblíbence měsíce srpna u vás? Budu ráda, když mi doporučíte, co jste si zamilovali.

2 komentáře:

  1. Já jsem si zamilovala šampon a kondicionér od Tigi, bude na ně časem recenze. :) Jinak asi vesměs podobné věci jako ty, jen spreje Fa nějak nemám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na recenzi na Tigi se těším, ráda zkouším novou kosmetiku na vlasy. Fa jsem také nikdy nepoužívala, tenhle mě překvapil. jsem zvědavá, co přinese září :-)

      Vymazat