neděle 26. srpna 2012

Lakování: Rimmel London - Sorbet so good

Hezkou neděli přeji!

Tento týden jsem si již po několikáté nalakovala nehty svém oblíbeným lakem od Rimmel v odstínu Sorbet so good. Jde o růžovo - fialový lak, který na nehtech vypadá fantasticky. Hodí se podle mě i do kanceláře, kam se zdráháme vzít si výraznější laky a přitom vám vytvoří nehty, které nikdo nemine bez povšimnutí. Nehty s ním vypadají pěkně upraveně.

Lak má objem 12 ml, stojí v DM kolem 90 Kč, já jej pořídila za 43 Kč se slevovým kuponem, na eshopu Rimmel jsem ho našla za 99,- Kč. Štěteček je plochý, široký, dobře se s ním pracuje. Zkoušela jsem s ním lakovat i nehty na nohou a je to jeden z mála štětečků, kterým jsem schopná nalakovat mininehtíky na prstech u nohou bez přetáhnutí.

Lakovala jsem dvě vrstvy na podkladový lak, svrchní lak jsem nepoužívala, protože z předchozích zkušeností vím, že tento lak vydrží i tak docela dlouho. Lak schne poměrně rychle, přesně jsem to nestopovala, ale rozhodně jsem neseděla hodinu s mokrými nehty, bylo to jen pár minut.

Čtvrtý den po nalakování se mi začaly mírně ošoupávat špičky nehtů, odlakovala jsem sedmý den, ale ideálnější by bylo asi shodit ho po šesti dnech. Výdrž tedy na mých nehtech nebyla taková jakou lahvička laku slibuje, tj. 10 dní, ale tomu jsem nevěřila ani chvíli. Považuji přesto jeho výdrž za výbornou. Deset dní (možná víc) mi ale určitě vydrží na nohou, tak možná o tom lahvička mluví :-).

Pokud bych měla shrnout patří mezi mé nejoblíbenější laky, a to jak kvůli jeho barvě, tak kvůli štětečku a výdrži.

Ve skutečnosti je lak více růžový, na fotkách vyznívá bohužel spíše fialová, která však na nehtech není tak dominantní.

Tento lak vám doporučuji a dávám mu hodnocení: 5/5.



Žádné komentáře:

Okomentovat