pátek 9. listopadu 2012

Deo krystal 24 hodin

Krásný pátek!

Dnes jsem si pro vás připravila bleskovou recenzi na jeden z výrobků, které jsem našla ve své říjnové SENZABOX. Jde o Deo crystal 24 hodin od značky Purity vision. 

Dle příbalového letáku je tento deodorant čistě přírodní, složený ze 100 % z antibakteriální soli Potassium Alum, která se tradičně v indické a čínské medicíně používá k léčebným účinkům. Používá se tak, že se navlhčí vodou a měl by působit 24 hodin. 

Když jsem deodorant v krabičce objevila, koukala jsem na něj dost nedůvěřivě. Navíc se mi vůbec nechtělo po ránu něco namáčet, pak to aplikovat, čekat až to uschne.... prostě nedůvěra v tento výrobek byla velká. Pak jsem si ale řekla, že když už ho mám doma, měla bych deodorant vyzkoušet. Tak jsem jednou ráno vzala deodorant, namočila ho, aplikovala na jedno podpaždí, znovu namočila, použila na druhou ruku a závěrem opláchla, uzavřela a postavila zpět na poličku. Než přečtete větu, kterou tento proces popisuji, tak je vše hotovo, takže vám to nezabere o nic víc času, než když použijete klasickou kuličku nebo sprej. Deodorant obratem uschne, takže než dojdu z koupelny do ložnice (což je u mě asi tak šest kroků), můžu se obléknout bez obav, že si namočím nebo zašpiním oblečení. Je pravda, že ta pravá zatěžkávací zkouška by byla lepší v létě, nicméně léto v nedohlednu, tak se musíme spokojit s tím, že od ranního použití deodorantu do večerní koupele uplyne 13 hodin, během kterých se zahřívám v dopravním prostředku, protože jsem si vzala teplý svetr, mám během dne dohodnutých několik schůzek, na které přicházím velmi ráznou chůzí, protože nestíhám, pak se  v kanceláři rozčílím, protože něco není uděláno, jak by mělo a doma to zakončím při vaření večeře, u čehož se vždycky řádně zahřeju. No a výsledek je neuvěřitelný. Za celý den nemám pocit, že bych byť jen nepatrně cítila svůj pot, dokonce nemám pocit ani, že bych se byť nepatrně potila. Oblečení není od deodorantu ušpiněné, tričko není cítit ani potem, ani vůní deodorantu (zřejmě proto, že není parfemovaný:-). 

Používám deodorant týden každý den a jsem z něho tak nadšená, že jsem vám o něm musela poreferovat. Pokud by se něco změnilo, dám vám vědět, zatím ale platí, že pro mě jde o překvapení měsíce a jsem moc ráda, že jsem jej v Senzabox našla. Navíc to vypadá, že krystal i poměrně dlouho vydrží.....

Vyzkoušeli jste již tento deodorant, jaké jsou Vaše dojmy, souhlasíte se mnou?

2 komentáře:

  1. Hmm, uz ho taky budu muset konecne vyzkouset :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě vyzkoušej, já jsem opravdu příjemně překvapená

      Vymazat