čtvrtek 29. listopadu 2012

NEW IN: listopad 2012

Krásný den přeji!

tento měsíc byl na nákupy snad ještě chudší než ten minulý. V drogerii jsem byla asi dvakrát, a to vždy ve velkém spěchu po práci koupit drogerii denní potřeby, takže jsem se moc nerozhlížela a koupila většinou jen to, co jsem potřebovala. Z prvního nákupu v DM jsem proto získala jen minerální tvářenku od Alverde, o které už jsem stihla tento měsíc napsat recenzi a lak na nehty od Rimmelu v odstínu Desire, o kterém budu psát již tuto neděli. 

 

Kromě DM jsem zamířila také do Yves Rocher a přiznám se bez mučení šla jsem tam hlavně pro dárečky. měla jsem jednak kupón z Ladyboxu na dárek zdarma, za který jsem dostala lesk na rty Sexy pulp, který nádherně ovocně voní. Na lesky na rty mě moc neužije, ale určitě se s ním občas vyzdobím. Abych dostala druhý dárek musela  jsem si něco koupit, tak jsem sáhla po malinovém octu pro lesklé vlasy, na který jsem četla poměrně příznivé ohlasy. Zatím jsem ho ještě nezkoušela, tak uvidíme, jak bude fungovat. No a k nákupu jsem dostala hydratační krém na ruce s vanilkou a citronem. Vůně vanilky převládá a je docela příjemná, už jsem krém párkrát použila a jsem docela spokojená.

 


Stále také pokračuji v objednávání Ladyboxu i Senzaboxu. Listopadový Senzabox přišel v pondělí a našla jsem v něm balzám na rty a tělo od značky Figs & ROUGE s příchutí peprmint a tea tree v nádherném plechovém kelímku, který se rozhodně neztratí. Dál jsem zde našla dva výrobky na vlasy, a to šampon od značky label.m a vlasové hedvábí Silk infusion od značky Chi. Od značky Green Line můžu vyzkoušet odličovač na oči a z dekorativní kosmetiky přírodní korektor od značky Lavera. Dárkem na listopad je pak mořská sůl do koupele k uvolnění a relaxaci od značky tetesept Relaxation. Věcí bylo o něco méně, než v minulé krabičce, ale tří výrobky (odličovač, korektor a balzám) se hodně těším, vlasovou kosmetiku ráda vyzkouším a mořská sůl také není k zahození, takže i tentokrát spokojenost.



Jinak ale žiju kosmetický asketický život a dopotřebovávám zásoby. Prosinec bude zaměřen zejména na dárky, ale určitě nějaké drobné nákupy proběhnou, tak se pak zase pochlubím.

Co nejlepšího jste si pořídili v listopadu vy?



  

Žádné komentáře:

Okomentovat