čtvrtek 1. listopadu 2012

Jak si čistím obličej?

Krásný den všem!

Pro dnešní článek jsem si připravila takový malý přehled způsobů, kterými si čistím pleť a zároveň vám chci doporučit výrobky, které se mi k tomu osvědčily. Také bych tímto článkem chtěla zjistit, jaké způsoby a výrobky používáte vy a co byste mi rozhodně doporučily. Na úvod zopakuji, že mám smíšenou pleť, tzn. tváře normální, v T-zoně mastnější se sklony k občasné tvorbě pupínků. Vybírám si proto výrobky určené pro tento typ pleti. 

1) Pleťové mléko a pleťová voda
zdroj: ryor.cz
Když jsem se asi v 16 letech dozvěděla, že pouze voda pleť pořádně nevyčistí, začala jsem používat pleťové mléko a na dočištění pleťovou vodu. Produkty jsem celkem střídala, docela často jsem si kupovala produkty od Astrid. Pak jsem začala používat čistící pleťové mléko pro rovnováhu pleti od L´oréal. Po několika letech používání mi ale přišlo, že to pro moji pleť není úplně ono. Připadalo mi, že bez čistícího mléka by se možná mastila méně. Navíc tím, jak jsem k pouhé řasence postupně přidávala další dekorativní kosmetiku, tedy oční stíny, korektor, make-up, pudr, tvářenku atd. zvyšovala se spotřeba vatových tamponků a i tak mi pleť nepřišla dostatečně čistá, přešla jsem tedy na jiný způsob. V současné době mám doma pleťové mléko o pro normální a smíšenou pleť od Ryoru. Pokud jste zvyklé čistit si pleť tímto způsobem, pak jak mléko od L´oréal, tak mléko od Ryoru můžu doporučit. Mléko od Ryoru navíc stojí pouhých 79,- Kč, takže opět platí, že za málo peněz dostanete poměrně kvalitní výrobek. Pleťové vody si kupuji vždy od stejné značky jako mléko, žádné zázraky to nebyly, přišlo mi, že jak L'oreal tak Astrid plnily svoji funkci obdobně.

2) Mycí gel a tonikum

Od čistícího mléka jsem přešla k mycím gelům. Vlezu do sprchy a umyji obličej gelem. Jakmile vyjdu ze sprchy, tak pleť dočistím tonikem. Musím říct, že tímto způsobem je moje pleť opravdu čistá, svědčí o tom čistý vatový tamponek po použití tonika. Tento způsob považuji tedy v současné době za nejlepší a už jsem si na něj zvykla. Varuji vás ale raději před použitím gelu od Garnier, když jsem jej používala, tak se vždycky po nějaké době moje pleť začala bránit, opuchlo mi oko (dobře, nevím, že to bylo tímto gelem), ale když jsem se k němu vrátila, tak se mi udělala jakási vyrážka, tak jsem ho raději vzala a vyhodila. Dlouho jsem nyní používala gel od Lirene, se kterým jsem moc spokojená, vydržel více než tři měsíce, cena je nízká, čistí dobře, pleť nijak nedráždí. Teď jsem si pořídila mycí gel s minerály pro všechny typy pleti od Ryoru, tak se na něj těším. S gelem od Lirene jsem používala také tonikum od této značky a byla jsem s ním spokojená. Nyní mě čeká bylinné tonikum pro normální a smíšenou pleť od Ryoru, tak jsem zvědavá, jestli mě tato značka nezklame ani v tomto ohledu.



zdroj: yvesrocher.cz
Když jsem zavítala do Yves Rocher zaujal mě odličovač a tonikum v jednom, tak jsem se rozhodla ho vyzkoušet. Musím říct, že jsem z něho trochu rozpačitá, určitě mi nestačí na čištění pleti zanesené líčením a prachem po celém dni, pokud jsem ale celý den doma, nenalíčená a jsem líná si i umýt obličej, tak jen nanesu na tamponek a je hotovo. Příjemně obličej osvěží, ale pro každodenní používání to pro mě není.

Jako nejlepší způsob se mi osvědčil mycí gel a tonikum. Zatím jsem ale nevyzkoušela žádnou micerální vodu, která je současným hitem čištění pleti. Nějak nemám důvěru k tomu, že by mě jeden přípravek odlíčil a vyčistil pleť zároveň, ale určitě budu muset i tento způsob vyzkoušet.

Jak jste zvyklí si pleť čistit Vy? Používáte některý ze způsobů jako já, nebo nedáte dopustit na micerální vodu?

Žádné komentáře:

Okomentovat