úterý 27. listopadu 2012

Garnier Body - zpevňující tělové mléko a Balea - tělová emulze

Krásný den všem!

Včera jsme tu měli článek o dekorativní kosmetice a dneska bych chtěla něco napsat o mazadlech, která teď používám.

BALEA - Tělová emulze
Tělovou emulzi pro normální pokožku od Baley mám doma už docela dlouho, upřednostňovala jsem vždycky nové krémy, nakonec jsem ale sáhla i po tomto tělovém mléku. Koupila jsem si ho kvůli velkému množství výrobku, tuba má objem 500 ml a určitě stála pár korun. Podle oficiálního popisu vyvážená kombinace rostlinných olejů ve vodě dodává pokožce ztracenou vlhkost a udržuje ji jemnou a vláčnou. Tělové mléko není nijak zvlášť parfémované, což mi vyhovuje. Krém používám na celé tělo, skvěle se roztírá, dobře se vstřebává. Pokud máte rádi jednoduchá tělová mléka bez voňavých příkras a máte normální, ne moc vysušenou pokožku, pak můžete sáhnout po tomto mléku, není to výrobek měsíce, ale svoji funkci plní.

GARNIER BODY - Zpevňující tělové mléko
V článku, ve kterém jsem psala o mojí péči o tělo jsem zmínila, že na tělo vždy používám dvě tělová mléka jedno na horní část těla a druhou na nohy, a to právě nějaké mléko zpevňující. Mléko od Garnier má hydratovat pokožku v průběhu 24 hodin, vypínat i ochablou pokožku. Voní citrusově, což se dá po nějakou dobu snášet, ale přiznám se, že dlouhodobě bych krémy s takovou vůni používat nemohla. Co se týče zpevňujícího účinku, tak je to takový průměr. Trochu cítím vypnutí pokožky, ale už jsem měla lepší tělová mléka. Znovu si toto mléko asi už nekoupím, kvůli vůni, ale propadák to není. Tělového mléka není moc, jen 250 ml.

Tolik asi vše, co by se dalo o těchto produktech říct, nejsou to top výrobky, ale svoji službu provedou, když si je pořídíte neprohloupíte, ani se nenadchnete.

Jaká tělová mléka teď mažete na těla Vy?

1 komentář:

  1. Já teď testuji zpevňující mléko od Dermacolu a to je tedy nic moc =/.

    OdpovědětVymazat