neděle 25. listopadu 2012

Lakování: Ďábelská Francie

Krásnou neděli všem!

Po delší době mám volný den, kromě krátké procházky a domácích prací nemám nic v plánu, tak jsem se rozhodla část dne věnovat také blogu a připravit si nějaké články pro nadcházející týden. Začala bych malou lakovací inspirací pro blížícího se "Mikuláše". Můžete pro tuto příležitost samozřejmě zvolit klasickou francouzskou manikúru a postavit se tímto na andělskou stranu. Mě ale láká spíše ta strana čertovská, tak jsem si vyzkoušela francouzskou manikúru trochu obměnit a provést ji v ďábelské kombinaci červená a černá. Výsledek naživo byl skvělý, na fotkách bohužel vyniklo více to, že se mi špičky nehtů úplně nezdařilo vykreslit rovně, ale pro inspiraci myslím bude stačit. 

Postup je snadný, nejdříve jsem nanesla podkladový lak a na něj lak červený, já jsem si vybrala Campfire red od Color Club, který jsem samotný již předváděla. Nalakovala jsem dvě vrstvy a nechala důkladně zaschnout. Pak jsem vzala do ruky černý lak Black out od Rimmel z kolekce 60 seconds a špičky nehtů jsem nalakovala touto černou barvou. Nepoužívala jsem šablonky, ani speciální štěteček, proto výsledek není úplně ideální. Laky od Rimmel mají obzvlášť tlustý štěteček, takže na nějaké vykreslování detailů to moc není, ale nenašla jsem doma žádný štětec na klasické malování, nebo jiný vhodný (a předsevzala jsem si, že se tedy zastavím v papírnictví a nějaký si pořídím). Nakonec jsem to ale nějak zvládla, bylo to nositelné a dostalo se mi i chvály od okolí. 

bez blesku

s bleskem
bez blesku
Lakujete si nehty ve stylu francouzské manikúry a zkoušíte i jiné barevné kombinace? Musím říct, že mě se to docela líbí, mám ráda barevné laky a když použijete dvě barvy najednou získáte úplně nový vzhled.

Nyní Vám přeji krásnou neděli a jdu připravit další články, tak doufám, že se Vám budou líbit.

Žádné komentáře:

Okomentovat