středa 21. listopadu 2012

Řasenka od Yves Rocher

Krásný den všem přeji!

Řasenka pro krásné řasy
zdroj: yvesrocher.cz
Podle informací na FB už jsou pro nás téměř připravené nové SENZABOX a LADYBOX je budou brzo následovat, proto jsem se rozhodla sepsat ještě jednu recenzi na výrobek, který jsem našla v minulé krabičce, a to konkrétně v Ladyboxu. Značku Yves Rocher mám hodně ráda, o čemž svědčí celkem dost článků na jejich výrobky. jsem nadšená zejména z jejich sprchových gelů, či pleťové kosmetiky, co mě moc nelákalo a nakonec ani nenadchlo je však dekorativní kosmetika od této značky. Měla jsem to štěstí, že jsem v krabičce měla zabalenou řasenku v černé barvě, protože jsem četla, že hodně holek mělo řasenku v hnědé barvě, což by na mých černých celkem hustých řasách asi moc velké parády neudělalo. Protože jsem tedy dostala řasenku v černé barvě, rozhodla jsem se ji i přes nedůvěru v dekorativní kosmetiku Yves Rocher vyzkoušet. No a asi už čekáte, že jsem byla příjemně překvapená. kartáček je na první pohled nic moc, je hodně úzký, zatímco já preferuji spíše tlustší kartáčky. Tím, jak je kartáček úzký, tak se s ním ale dobře manipuluje, řasenka se dostane pěkně i na kratší řasy v koutku oka. Řasenka nevykouzlí efekt mrkací panenky, ale pěkně, celkem přirozeně, řasy zvýrazní. Vzhledem k tomu, že si na své řasy opravdu nestěžuji, tak mi na denní nošení takový výsledek stačí. Co mě hodně zaujalo je, že řasenka vůbec neopadává, nerozmazává se, drží na řasách opravdu perfektně, večer ji odličuji ve stejném množství jako jsem ji ráno nanesla. Řasenky dostanete 6,5 ml za 155,- Kč. Balení řasenky je úzké jako tužka, takže já si ji teď beru, když někam vyrážím na víkend, nebo přes noc, protože nezabere v kosmetické taštičce moc místa. Musím se ale přiznat, že jí teď používám denně, což svědčí o tom, že se mi opravdu docela zalíbila. Nanáším jednu vrstvu, když jsem při focení zkoušela dvě vrstvy, tak se řasy docela slepily. Co mě trochu udivuje, že vždy když si řasenku odlíčím, tak se mi pravidelně dostane dovnitř oka a za chvíli vyplave do koutku, což je nehezké a nevím, proč se to s touto řasenkou děje úplně pokaždé a s jinými se to stane jen občas. Pro mě určitě příjemná věc, pro kterou stálo za to si Ladybox objednat. 

bez řasenky

jedna vrstva


dvě vrstvy
Měly jste štěstí a dostaly jste s Ladyboxem černou řasenku, jak se Vám zamlouvá? Máte zkušenosti s dekorativní kosmetikou od Yves Rocher?

Žádné komentáře:

Okomentovat