pondělí 26. listopadu 2012

Moje nové tvářenky

Krásné pondělí!

Pro dnešní článek jsem si připravila recenzi na tři tvářenky, které jsem si v poslední době pořídila. Shodou okolností byl v magazínu Ladyboxu nedávno uveřejněn článek o tom, jak si vybrat správný odstín tvářenky. Musím říct, že i já jsem si vždy vybírala tvářenky podle toho, jak se mé tváře zabarví při sportu, nebo když jsem dlouho venku, na druhou stranu si myslím, že mi jiné odstíny sluší možná víc, takže bych se rozhodně nebála exprimentovat.

Fleur de Santé - Chestnut Glow
O této tvářence jste si v uplynulém měsíci měly možnost přečíst na nejrůznějších místech asi milionkrát. U mě byl průběh obdobný jako u většiny blogerek: když jsem tvářenku v Ladyboxu našla, tak jsem se zhrozila, co to je za tmavou šílenost. Pak jsem si ji dala na tváře a používám ji teď denně :-). Balení tvářenky se mi moc líbí, je praktické, se zrcátkem. Dokonce už jsem několikrát použila i přiložený štěteček, protože se mi nechtělo tahat na víkend plno štětců, tak jsem ten tvářenkový oželela a s přiloženým jsem ji zvládla nanést docela obstojně. Barva je taková cihlová, trochu dohněda a je to ideální odstín právě pro toto podzimní období. Pigmentace je výborná, stačí trochu přetřít štětec a tváře máte hned pěkně zbarvené :-), mám trochu problém odhadnout správné množství, takže někdy reguluji intenzitu ještě pudrem, abych nevypadala jak Maruša. Asi bych si tuto tvářenku nenanášela v třicetistupňových vedrech, na to mi spíš sedí nějaká jemně růžová barvička, ale teď, když nosím hodně černou, hnědou, či vínovou barvu, tak je tvářenka skvělým podtržením celého vzhledu. Vydrží na tvářích poměrně dlouho, někde jsem viděla názor, že celý den, což u mě tedy neplatí, večer už ji na tvářích nenajdu, ale několik hodin se drží. Za mě tedy velká pochvala a radost, že jsem ji v Ladyboxu našla. Balení obsahuje 5,2 gramu výrobku.



Essence - Silky touch blush - Babydoll
Tvářenku od Essence jsem používala hlavně v létě a spíš tak pro pocit, že jsem si ráno nanesla tvářenku, protože nevydrží moc dlouho. Tvářenka je v tradičním "Essence" plastovém balení, ve kterém mají i stíny a jiné produkty, nic extra, ale ani mě nijak neuráží, balení je hodně skladné. Barva je tmavě růžová a blíží se právě mému odstínu tváří po sportu :-). Pigmentace je průměrná, rozhodně nestačí jednou štětec "namočit", tahů je třeba o něco víc. Jak jsem zmínila hned na začátku, výdrž není moc dobrá, takže buď v ji musíte mít stále při sobě a během dne několikrát obnovit, nebo jako já, se smířit s tím, že se s ní dlouho chlubit nebudete. Myslím, že stála kolem 70,- Kč, byl to nákup v rychlosti a nečekala jsem žádný zázrak, takže v podstatě také spokojenost.




















Alverde - Minerální růž - Romantic Coral
S touto tvářenkou trochu předbíhám, protože bude teprve tento týden uvedena jako novinka  v mých nákupech za listopad, ale když už jsem se rozhodla pro článek o nových tvářenkách, tak bych ji neměla vynechat. Tuto tvářenku jsem našla ve výprodejovém stojanu v DM drogerii a také proto jsem si ji koupila, jinak bych o ní asi vůbec neuvažovala. Původně stála 119,- Kč, já ji měla za 70,- Kč. Je to moje první minerální tvářenka, voní jako pudr, je to docela příjemná vůně. Tvářenka je světle růžová a obsahuje třpytky, takže bych pro ni viděla využití spíše na jaře, nebo v létě. Nemám ji tedy moc vyzkoušenou, ale už teď při zkoušení jsem zjistila, že pigmentace není taková jako u Fleur de Santé, ale aspoň se s ní dá pracovat do požadované intenzity. Výdrž také není na celý den, spíš jako u Essence pro ten ranní pocit. Líbí se mi ale odstín a jak jsem řekla, na jaro, léto, bude fajn. Po vyzkoušení minerální tvářenky, jsem se ale přesvědčila, že lépe se mi pracuje s těmi tuhými. 





Tvářenka u mě patří to kategorie "Stále hledám tu pravou", takže asi budu v hledání dále pokračovat, i když musím říct, že s Fleur de Santé jsem hodně spokojená. Od jaké značky si kupujete tvářenky vy? Jaká je Vaše oblíbená?

Žádné komentáře:

Okomentovat