neděle 18. listopadu 2012

Lakování: Catrice - Dirty Berry

Krásnou neděli!


tento týden jsme měla trošku potíže dostat se k napsání nějakého článku na blog, doufám, že příští týden to bude lepší. Abych to ale trochu napravila, tak má  pro Vás rychlé představení laku na nehty, který jsem lakovala tento týden. Tentokrát jsem vyzkoušela lak do Catrice a v rámci své závislosti na fialových lacích jsem si vybrala odstín Dirty Berry, což je světle fialový lak s drobnými stříbrnými třpytečkami. Lak obsahuje hodně modrých pigmentů, které vyniknou spíše na nehtech než v lahvičce. Lahvička má objem 10 ml, stál kolem 60 Kč, bohužel už si nepamatuji přesně. Lak má trochu tekutější konzistenci než jsem zvyklá, takže není třeba nabírat na štěteček velké množství, protože pak máte na nehtu čtyřikrát víc laku, než byste skutečně potřebovaly. Pokud si vychytáte množství, tak se s ním lakuje dobře. Jedna vrstva je málo, dvě jsou akorát. Jakmile jsem lak nanesla na první nehet, byla to láska na první pohled. Třpytky oživují lak, efekt je skvělý, stále jsem se musela dívat, jak na nehtech vypadá. Říkala jsem si, že jestli bude mít ještě dobrou výdrž, tak je to jeden z nejlepších laků, které mám. Bohužel ve výdrži mě lak zklamal, už první den po nalakování jsem večer měla jeden nehet odloupnutý a druhý večer po nalakování jsem musela lak sundat úplně, protože nehtů bylo víc oloupaných, než zachovalých. Lak se neošoupával na konečcích, ale vždy se odloupl celkem velký kus, takže s tím se opravdu nedá chodit mezi lidi. hrozně mě to mrzelo, protože barvu jsem si zamilovala a nosila bych lak často, pokud bych nevěděla, že po dvou dnech budu muset nehty kompletně přelakovávat. jak říkám, je to můj první lak od Catrice a další bych si koupila opravdu jen v případě, že by mě nějaká barva chytla za srdce. Jinak zůstanu u Dirty Berry a pasuji jej na lak na páteční či sobotní večerní akci, protože delší výdrž asi nepředvede. Ve skutečnosti je barva tmavší než na fotce laku, ale světlejší než vypadá na nehtech, docela se ale povedlo zachytit třpytky.




Jaká je Vaše zkušenost s laky od Catrice a vůbec s kosmetikou této značky?

Žádné komentáře:

Okomentovat