úterý 6. listopadu 2012

Očních stínů pár

Krásný den přeji!

V poslední době jsem se plně oddala používání paletek očních stínů a mono, duo či kvarteta očních stínů už tolik nevyužiju, rozhodla jsem se ale, že vám poreferuji o některých, které se mi doma v posledních měsících objevily a jestli stojí za povšimnutí. 


 
V září jsem si pořídila kvarteto očních stínů od Essence v odstínu č. 10 - Me and my ice cream. Vůbec nevím, co mě to napadlo, protože obsahuje barvy, které jsem na očích nikdy předtím nenosila. Najdete zde světlý odstín zelené, modré, fialové a žluté. Stíny obsahují drobné třpytky a na první pohled jsou barvičky celkem pěkné, jejich výdrž je ale opravdu mizerná. Třpytky jsou nakonec to jediné, co vám z nich na očích vůbec zbyde. Když použijete bázi pod oční stíny, tak tomu ale trochu pomůžete. Při nanášení mám se stíny trochu problém, protože když je nanesete na víčko a trošku rozmažete, ztratí se vám, takže je třeba nanést stínu trochu víc. Nejhůř je na tom modrý stín, tam se opravdu nadřete, abyste z něho dostaly nějakou barvu. Líčení je proto s touto mini paletkou spíše nenápadnější, ale hezky prozáří unavené oči. Přiznám se ale bez mučení, že jsem stíny použila asi dvakrát, takže mě za srdce moc nevzaly a jejich nákup beru opravdu jako své selhání, protože skutečně nevidím racionální důvod, proč jsem k němu přistoupila. Paletka stála 60,- Kč (původně 75,- Kč) a možná někdy na ni bude nálada, zatím ale zůstává v košíčku s ostatními nepoužívanými stíny.

fialová, modrá, žlutá, zelená

Čeho naopak vůbec nelituji, je nákup očního stínu Pearly Harbour od Catrice z kolekce Made to stay. Jde o pěnový oční stín, který bych přirovnala ke Color Tatoo a se kterými jej také často kombinuji. Barva je stříbrná, stín je sytý, dobře pigmentovaný a na očích vydrží. Nanáším jej prstem. Jako oční linky jsem jej ještě nezkoušela, ale podle konzistence si troufám tvrdit, že i na toto použití by byl vhodný. Pokud na něj někde narazíte, tak jej hoďte do košíku, určitě se neztratí. Cenu už přesně nevím, ale myslím, že stál kolem 70-80,- Kč, takže zhruba polovinu co Color Tatoo a přijde mi, že službu mi oba tyto oční stíny prokazují hodně podobnou.





V jednom z posledních Instylů, které mám předplacené jsem jako dárek dostala duo očních stínů od Dermacolu. Na první pohled se mi líbilo balení, které mi připomíná flash disk, když vysunete víčko, tak na jeho konci najdete pěnový aplikátor, který můžete v případě nouze použít někde na cestách a nemusíte sebou vozit štětce. To však nebude můj případ, protože aplikátor se mi už asi při třetím otevření ulomil. Nápad to byl ale hezký...vlastním odstín č. 1, který je složen z bílé barvy a růžovofialového odstínu. pigmentace je stejně jako u Essence celkem mizerná, stíny jsou hodně špatně vidět a moc dlouho mi  na očích nevydržely. Koukala jsem na oficiální stránky a duo stojí 119,- Kč, což by za ně rozhodně nedala, když byly jako dárek, tak je občas použiju, ale spíše z lítosti, než že bych s nimi byla nějak zvlášť spokojená. 


 Máte zkušenosti s některými z těchto očních stínů, jste s nimi spokojené?


Žádné komentáře:

Okomentovat