čtvrtek 8. listopadu 2012

Péče o vlasy

Krásný den všem,

také Vás tak zlobí, když máte hlavu plnou nápadů, koupelnu nacpanou výrobky, o kterých byste chtěly napsat, ale času se nedostává. Já to mám teď právě takto, ale doufám, že brzo budu moct věnovat blogu zase více času. Dnes jsem si tedy připravila takový rychlý článek o dvou výrobcích, které v současné době používám na vlasy. Obě péče už mám doma měsíc, možná už to budou dva, takže se můžu se svými zkušenostmi podělit.


Jako první jsem si koupila bezoplachovou kúru ULTIMATE REPAIR pro regeneraci a lesk vlasů od Gliss Kur. Jde o olejíček určený pro velmi poškozené a suché vlasy s tím, že by měl snížit lámavost vlasů až o 100%. Popisky samozřejmě trochu přehání, ale musím říct, že jsem s tímto výrobkem moc spokojená. Kúra se neoplachuje, aplikuje se do ručníkem vysušených nebo suchých vlasů. Já nemám vlasy zase tak vysušené, ale protože si je již několik let melíruji, poškozené trochu jsou. Vlasy si myji obden, pak už je mám mastné, trochu jsem se bála aplikovat olejíček do vlasů, aby mi je nezmastil tak, že si je budu muset mít denně, ale nic takového se naštěstí nestalo. Používám olejíček prakticky po každém mytí vlasů, nastříkám vždy do mokrých konečků. Již po několika použitím jsem pozorovala, že se mi konečky tolik netřepí, vlasy se nekrepatí, lesknou se a vůbec celkově působí zdravěji. Dlužno ale dodat, že předtím než jsem začala tuto kúru používat jsem si u kadeřnice nechala zastřihnout konečky, pravidelně používám masku na poškozené vlasy a také jsem začala užívat Biosil, takže samozřejmě i tyto vlivy určitě v kvalitě vlasů hrají roli, podle toho jak ale jednotlivé přípravky vnímám, tak tento se o aktuální vzhled vlasů určitě zasloužil. Co bych chtěla ještě zdůraznit je vůně této kůry, která je strašně příjemná, přijde mi, že tam cítím vanilku a vůně ve vlasech zůstává, což je moc fajn. Olejíček je ve 100 ml lahvičce s rozprašovačem, takže aplikace je snadná. Kúru jsem koupila v Rosmannu cca za 100,- Kč a rozhodně nákupu nelituji, navíc ji používám opravdu pravidelně již několik týdnů a jsem teprve v půlce lahvičky, takže za tu cenu i docela dlouho vydrží. 


Druhou péčí, kterou nyní používám, je lesk ve spreji na ochranu vlasů před horkým vzduchem od Pantene Pro V na jemné vlasy. Sprej pomáhá chránit vlasy před poškozením způsobeným horkým vzduchem a zvyšuje jejich lesk. Přiznám se, že ještě tak před rokem jsem si vlasy fénovala po každém mytí, tj. cca třikrát týdně a rozhodně se to na jejich kvalitě podepsalo, navíc jsem ani nepoužívala žádnou ochranou péči. V současné době si fénuji vlasy méně často, raději je nechám uschnout na vzduchu. Někdy to ale možné není a je třeba rychle vlasy usušit a vyrazit z domu, nebo si jít lehnout, proto jsem si tuto péči pořídila. Sprej je v lahvičce o objemu 150 ml, aplikuje se pumpičkou, která má na sobě bezpečností zámek, který když zaklapnete, tak z lahvičky žádnou tekutinu nedostanete, můžete ji tedy bez obav vozit na cesty. Sprej zase nádherně voní, taková svěží vůně a vydrží ve vlasech snad ještě déle než vůně z ULTIMATE REPAIR. Sprej nanáším do vlasů tak, že se předkloním, nastříkám přípravek po celých vlasech a poté i na vlasy s hlavou vzpřímenou. Vlasy následně ještě rozčešu a vyfoukám fénem. Nejsem úplně přesvědčená o to, že když si do vlasů nastříkám nějakou vodičku, tak se mi horkým vzduchem nepoškodí, každopádně ale sleduji, že po použití jsou vlasy krásně jemné, při fénování vůbec nepoužívám kartáč, ani žádný hřeben, volně jen vlasy profoukám a při použití této péče jsou vlasy i tak hebké, mají tvar, jaký bych si představovala. Nevím tedy, zda jsem teď kompletně ochráněná před horkým vzduchem, ale alespoň mám pocit, že jsem pro vlasy udělala něco navíc, vlasy vypadají po použití pěkně a voní, víc si ani nepřeji.

Jaké péče na vlasy používáte v poslední době vy?

2 komentáře:

  1. Já testuju šampon a kondicionér od Biosilku. Z těchto dvou věcí neznám (tedy nemám vyzkoušení, v drogerii už jsem je viděla několikrát...:))ani jednu, ale nevypadají špatně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se moc těším na recenzi šamponu po testování :-D

      Vymazat