neděle 11. listopadu 2012

Lakování: NYC - Prospect Park Pink

Krásnou neděli všem!


Pro pravidelný nedělní lakovací článek jsem si připravila růžový lak od značky New York Color v odstínu č. 258 - Prospect Park Pink. Lak už nějaký týden doma mám, ale stále jsem první nalakování s ním odkládala, nějak mě nelákal. Koupila jsem si jej v podstatě jen proto, že v Rosmannu byla sleva 25 % na kosmetiku NYC, lak stál tedy 29,- Kč a já dosud žádný lak od této značky nevyzkoušela, takže toto byla jedinečná příležitost. Vzpomínám si, že jsem měla trochu problém rozhodnout se, který lak si vezmu, žádný mě nechytl za srdce tak, že bych si řekla, že jej musím mít. Růžových laků mám doma asi nejvíc, i přesto jsem si od NYC vybrala opět růžový, protože takový odstín přece jen ještě nemám. 

Nyní jsem se tedy konečně po nějakém čase rozhodla, že jej vyzkouším. Víčko laku se směrem nahoru zužuje, dobře se proto drží. Štěteček je klasický, spíš menší na to, jak jsou víčko a lahvička velké, lakuje se s ním ale dobře, na jeden nehet jsou potřeba tři až čtyři tahy. Dařilo se mi vůbec nepřetáhnout a pěkně se se štětečkem dostává i ke krajům nehtů. Už v jedné vrstvě kryje lak poměrně dobře, trochu pruhuje, takže bych se asi držela dvou vrstev, vypadá to rozhodně lépe. Barva je decentní, jemná, moc se mi líbí do práce, kde nechci nosit příliš výrazné barvy. O tom, že se mi skutečně zalíbila svědčí i to, že jsem si lak nalakovala dvakrát za sebou, což běžně nedělám, protože mě barva po pár dnech omrzí. Bohužel foťák barvu úplně věrně nezachytil, je o něco růžovější než na fotkách :-). Na nehtech jsem lak měla čtyři dny, kdy se začaly odírat konečky. Přiznám se bez mučení, že mě to moc příjemně překvapilo, protože nevím proč jsem čekala od tohoto laku výdrž spíše mizernou a on se zařadil do kategorie lépe držících laků z drogerie. 


Celkově mám tedy z tohoto laku dobrý dojem a mrknu se, jestli bych mezi jeho kolegy nenašla ještě jinou barvičku, která by mě zaujala, jak ale říkám, při prvním výběru jsem měla celkem problém, tak nevím, jestli při druhém pohledu změním názor.

 




Máte nějaký lak od NYC, jste s ním spokojené?

Žádné komentáře:

Okomentovat