pondělí 19. listopadu 2012

Masky na vlasy

Krásný start do nového týdne všem!

Před pár dny jsem psala o dvou výrobcích z kategorie bezoplachové péče o vlasy, které v současné době používám, dnes bych chtěla trochu navázat a zmínit se o dvou maskách na vlasy, které má nyní v koupelně.

WELLA PRO SERIES REPAIR

Už je to nějaký ten pátek, co jsem si pořídila masku na vlasy WELLA PRO SERIES REPAIR. Jde o jedno minutovou intenzivní péči pro zdravý vzhled vlasů. Maska je zabalena do bílého kalíšku s růžovými nápisy o objemu 200 ml, stála asi o něco málo víc jak 100,- Kč. Maska samotná je bílá a nádherně voní, cítím květin, možná trochu citrusů, je to opravdu moc příjemná vůně. Maska se krásně roztírá do vlasů, měla by se používat od kořínků ke konečkům, já jsem zvyklá nanášet ji spíše na konečky. používám ji 1-3 týdně, jak je doporučeno i na obalu a jsem s ní moc spokojená. Vlasy krásně zacelí, opravdu je mám od počátku používání této masky zdravější, resp. tak alespoň vypadají. Vlasy se po použití pěkně rozčesávají a vůně na vlasech vydrží i po umytí a vysušení, takže v podstatě nemám, co bych masce vytkla a můžu Vám ji doporučit a klidně bych si ji koupila znovu. Bohužel už dochází, proto jsem si pořídila další.  




L'oreal ELSEVE - Nutrition Lumiére

Na tuto masku jsem někde četla, či slyšela pozitivní ohlasy, proto když jsem se u předchozího výrobku začala blížit ke konci, vybrala jsem si právě L'oreal ELSEVE - Nutrition Lumiére. Kelímek je větší, má objem 300 ml, cena 100-150 Kč, nejsem si zase jistá. Tato maska je určena pro melírované vlasy, je obohacené o sérům s mateří kašičkou a reflektory světla, měla by intenzivně vyživovat vlasy a pečovat o jejich oslabené části s tím, že melíry budou znovu zářivé. Měla by se nechat působit 2-3 minuty, tj. o něco málo déle než maska od Welly. Maska je světle žlutá a opět nádherně voní, tentokrát cítím med a vanilku. Nanáší se opět pěkně, ale vlasy se mi s ní nerozčesávají tak snadno jako s Wellou, připadá mi, že i po vysušení vlasů nejsou tak pěkné jako s Wellou, i když samozřejmě ten rozdíl není nijak závratný, tato maska mi ale sedí méně. Nepozoruji ani zázračné prozáření mého melíru. tato maska určitě není špatná, dopotřebuji ji a vlasy určitě budou spokojené, znovu si ji ale nekoupím. 


Jakou masku na vlasy používáte teď Vy, doporučíte mi nějakou?

Žádné komentáře:

Okomentovat