středa 14. listopadu 2012

Paletky SLEEK vs. MUA

Krásný den přeji!

Dnes bych vám chtěla představit poměrně známé a rozšířené paletky, která jsem si pořídila v posledním půl roce a také bych je chtěla trochu porovnat, třeba by vám to mohlo pomoci v případě, že se rozhodujete, zda si pořídit paletku od Sleek nebo paletku od Makeup Academy (MUA).

SLEEK 


Paletku od Sleek už mám delší dobu a když mi přišla byla jsem z ní nadšená. Objednala jsem ji z eshopu bestmakeup.cz za 350,- Kč. Dodávka proběhla naprosto bez problémů, do pár dní od objednávky jsem měla paletku doma, opravdu nemám co vytknout. Hledala jsem paletku především na denní nošení, vybrala jsem si proto Au natural. Paletka byla zabalena v papírové krabičce a připomíná mi čokoládu. Samotné balení je černé, matné, na horní straně s černým nápisem Sleep make-up. Když se balení otevře tak na víčku je umístěno zrcátko, paletka je přikryta průhlednou fólií s názvy jednotlivých očních stínů, což se mi moc líbí. Ke stínům je přidaný ještě pěnový aplikátor, takže paletka je vhodná na cestování, vše co potřebujete k nalíčení máte v jednom (i když samozřejmě aplikátor denně nepoužívám, myslím, že v polních podmínkách se použít dá). Oční stíny v této paletce jsou laděné do hněda, devět jich je matných tři obsahují třpytky. Pigmentované jsou skvěle, stačí trochu nanést na štětec a máte oči krásně nalíčené, i když jsem trochu narazila při nanášení stínů na ruku při focení, prvních pět stínů v horní řadě nebylo na ruce téměř vůbec vidět, na oku jsou také spíše nenápadné pro přirozený vzhled nahého líčení. Co mi ale hodně vadí je, že stíny poměrně dost práší. Kvůli těmto stínům jsem změnila postup při líčení, když dřív jsem si nejprve nanášela make-up a pak až líčila oči, s těmito stíny to nejde, mám je napadané pod očima, takže opačný postup je praktičtější. Stíny na očním víčku poměrně dlouho vydrží, ale překvapivě mi přijde, že moje paletka 88 stínů, na kterou jsem již recenzi psala, je větší držák. S paletkou jsem spokojená, i když jsem od ní možná čekala trochu víc, vadí mi, že práší a výdrž by také mohla být delší, pigmentace je ale fajn.





MUA

Od MUA jsem si objednala hned dvě paletky, a to v eshopu Plum Foolery za 226,- Kč, zde probíhá objednávka také bez problémů, výrobky mám doma rovněž do pár dnů. Vybrala jsem si paletku Undressed a Starry Night. Undressed je univerzálnější, obsahuje různé odstíny hnědé, takže pro mě ideální na denní nošení. Starry night obsahuje odstíny šedé, modrou, růžovou, či fialovou, takže se hodí na doplnění k Undressed, nebo pro výraznější líčení. Balení se mi tolik nelíbí, plastová krabička, víčko je průhledné, bylo by fajn, kdyby tam raději bylo také zrcátko. I zde najdete oboustranný pěnový aplikátor. Oční stíny nejsou pojmenované, pouze očíslované. Co je pozitivní je, že stíny tolik nepráší, nanáší se příjemně, mají však kratší výdrž než stíny od Sleek, a to i přesto, že pod ně použiji stejnou bázi. Večer stíny nejsou v takovém stavu, v jakém jsem je ráno nanesla, což mě trochu mrzí, ale většinu dne vydrží, zase taková tragédie to není. Pigmentace je ovšem výborná, na tu si stěžovat rozhodně nemůžu.
Undressed


Undressed - první řada



Undressed

Undressed - druhá řada
Starry Night

Starry Night
Starry Night - druhá řada            









Starry Night - první řada

Doufám, že Vám nevadí trochu víc fotek :-). Když to shrnu, tak pokud bych mohla spojit paletku od MUA a od SLEEK získala bych ideální oční stíny. Sleek má hezčí balení a má pojmenované stíny, což je mi sympatické, ale stíny více práší. MUA tolik nepráší, obal je ale zase dost "levný" a výdrž je o něco slabší než u Sleek. Pigmentace je u obou paletek dobrá a řekla bych srovnatelná. Obě paletky jsou fajn, mým aktuálním favoritem jsou spíše paletky od MUA, ale pokud se smíříte s tím, že Sleek trochu více práší, pak budete spokojené i s ní.

A která paletka je Vaším favoritem?

2 komentáře: