pondělí 5. listopadu 2012

Moje nové krabičky

Krásné pondělí Vám přeji!

 Původně jsem nechtěla o krabičkách krásy znovu psát, protože jednak se o nich píše úplně všude a jednak to může působit monotónně každý měsíc psát o tom, co jsem v krabičce našla. Ale teď o víkendu jsem se vrátila domů a čekala na mě nová Ladybox, ze které jsem hrozně nadšená, tak jsem se nakonec rozhodla jeden článek ještě krabičkám věnovat. Pojmu to jako porovnání poslední SENZABOX (říjnový) a LADYBOX (listopadový), a to zejména z toho důvodu, že se rozhoduji, zda budu odebírat dále obě krabičky, nebo se rozhodnu jen pro jednu, takže to bude i takové shrnutí pro mě. Jdeme tedy na to.

Ladybox
Senzabox

BALENÍ
Krabička je tentokrát stejně velká u obou značek, SENZABOX je bílá, má odklápěcí víko, na kterém je jednak nalepená oranžová nálepka s mašličkou a jednak oranžová pečeť, která tam zůstala po sundání mašle. Krabička je vystlaná bílým papírem ze skartovačky. Ladybox je tentokrát černá, víko se odklápí, není sundávací, je na něm vyobrazeno logo Ladybox. V krabičce bylo naházeno pár polystyrenových vycpávek, podle mě bych jich mělo být víc, aby splnily svoji funkci. Celkově se mi líbí více obal Ladybox, černá barva je elegantnější, příjemně oživila bílou krabičkovou konvenci. Na Senzaboxu mi vadí ta oranžová pečeť, která tam zůstala. 
LADY vs. SENZA = 1:0


PŘÍBALOVÝ LETÁK
V SENZABOXu je vložený aršík formátu A5, na kterém jsou vyobrazeny všechny produkty, která krabička obsahuje, jsou rozděleny do různých kategorií, např. We love bio nebo SENZA tip na Říjen, nejsou zde uvedeny ceny produktů, ale provedení se mi moc zamlouvá. V Ladybox je vložen v zapečetěné obálce dopis, kterým nám Lady krabičku představuje, na druhé straně jsou pak vyobrazeny produkty s krátkým popisem včetně ceny za plná balení v obchodě a na eshopu Ladybox. Mě se v tomto případě více zamlouvá provedení v SENZABOXU, je to líbivější na oko, ceny si najdu na internetu, pokud o ně budu mít zájem, takže mě to nijak zvlášť nevadí.
LADY vs. SENZA = 1:1

POČET PRODUKTŮ
V SENZABOXU jsem našla 9 výrobků z toho 3 plná balení a šest vzorků. V LADYBOXU jsem měla 8 výrobků, dá se říct, že 4 jsou v plném balení a 4 ve vzorcích s tím, že kosmetickou taštičku počítám za plné balení. Řekla bych, že tady je to nerozhodně, v SENZA je více produktů, v LADY je zase více plných balení. 
LADY vs. SENZA = 2:2

JEDNOTLIVÉ PRODUKTY SENZABOX
 1) zubní pasta Elmex - Erosion protection 
Jde o mini verzi nové zubní pasty. Značku Elmex pro zubní hygienu používám a mám ji ráda, na cesty si jejich miniatury kupuji, takže tento vzorek mě potěšil a dávám za něj bod.
LADY vs. SENZA = 2:3

2) WELEDA - Mandlový hydratační krém
Značce WELEDA jsem nějak nepřišla na chuť, narozdíl od mojí maminky, které jejich výrobky moc vyhovují, krém mi moc nevoní, zkusím ho, ale neskáču z něj radostí, takže zde bodík nebude.
 LADY vs. SENZA = 2:3

 3) L'occitane - Slaměnkový denní krém
Z této značky jsem měla radost, i když čtyři vzorky jsou možná trochu moc a více variability by bylo fajn. Slaměnkový krém mi opravdu voní jako sláma, což je sice fajn vůně, když jdete v létě na procházku, ale že bych si to musela dávat na obličej to úplně ne. sice se na vyzkoušení těším, ale na první pohled a očichání zatím nadšená nejsem.
LADY vs. SENZA = 2:3

4) L'occitane - Slaměnkový noční krém
 Platí stejný závěr jako u denní krému, ani za tento nedávám krabičce bod.
 LADY vs. SENZA = 2:3

5)  L'occitane - Tělové mléko Verbena
Tělové mléko Verbena voní citrónově a já citrusové vůně můžu, takže v tomto případě dávám palec nahoru a těším se na vyzkoušení
LADY vs. SENZA = 2:4

6) L'occitane - Parfém Pivoňka
když jsem byla malá strašně ráda jsem jezdila k tetě, která si hodně potrpěla na parfémy a kosmetiku obecně. Líbily se mi lahvičky, ze kterých se parfém aplikoval otočením lahvičky na prst a tím se pak nanesl na krk a zápěstí. Tento parfémek je přesně takový, vůně je příjemná, mám z něho hroznou radost.
LADY vs. SENZA = 2:5

7) BENECOS - přírodní tužka na oči
Přišla mi černá tužka na oči, zatím jsem ji ještě nezkoušela, takže výdrž posoudit nemůžu, ale jsem ráda, že se objevila dekorativní kosmetika, tužky na oči mám ráda, takže oceňuji. 
LADY vs. SENZA = 2:6

8) Purity vision -  Deo krystal 24 hodin
Strašně zajímavá věc, ještě jsem si žádné ráno nevzpomněla na to deodorant použít, ale určitě jeho čas přijde. Dávám bod za originalitu.
LADY vs. SENZA = 2:7

9) Dermacol - vyhlazující báze pod make-up
Poslední dobou make-up vůbec nepoužívám, přešla jsem na české BB krémy. Plná verze báze pod make-up se ale bude rozhodně hodit, takže za toto nejde nepřiznat další bod.
LADY vs. SENZA = 2:8

JEDNOTLIVÉ PRODUKTY LADYBOX
1) Fleur de Santé - Kosmetická taštička
Taštička je hnědo-růžová, puntíkatá, do kabelky praktická velikost. sice teď aktuálně kosmetickou taštičku nepotřebuji, nebojím se, že by dlouho ležela ladem, nějaké využiví ji najdu. Bod.
LADY vs. SENZA = 3:8

2) Yves Rocher - Tělové mléko
Zbožňuji kosmetiku Yves Rocher a zejména jejich přípravky na tělo, toto tělové mléko mi strašně moc voní, je to plná verze, velké nadšení.
 LADY vs. SENZA = 4:8

3) Iswari - kakaový energetický nápoj
Kakao z minulé krabičky leží ve spíži nevyužité, tento nápoj si asi připravím, ale mít bych to v krabičce nemusela.
LADY vs. SENZA = 4:8

4) Fleur de Santé- tvářenka Chestnut Glow
tvářenka je v plném balení, které se mi hrozně líbí, když krabičku otevřete, objevíte zrcátko, štěteček a tvářenku, která je v poněkud tmavší barvě se třpytkami, když s ní budu ale pracovat umírněně, tak ji využiji. 
 LADY vs. SENZA = 5:8

5) Pure Fiji - exotický masážní a koupelový olej
V minulé Ladybox jsem měla tělové máslo s vůní karamboly, tento olej je ve stejné vůni, což mě moc potěšilo, na druhou stranu ale vím, že podobných olejíčků mám doma několik a stojí na poličce nevyužité. Nemám vanu, pouze se sprchuji, takže do koupele si jej nedám a domácích masáží si také moc nedopřávám, protože jsem zažila, jak se mi po jedné takto neodborně provedené masáži zablokoval krk a masérka měla co dělat :-). Vůně je hezká, ale pro mě výrobek ne úplně využitelný.
 LADY vs. SENZA = 5:8

6) Reniu - Obličejové a tělové máslo
Obličejové a tělové máslo jsem dostala v příjemné melounové vůni, takové kelímky mám ráda, potěšilo.
 LADY vs. SENZA = 6:8

7) NIP + FAB - Tělové máslo Coconut Latte
Panebože ta vůně je skvělá, trochu sladká, takže by se po delším užívání mohla přejíst, 50 mů bude akorát.
 LADY vs. SENZA = 7:8

8) Yves Rocher - řasenka
S dekorativní kosmetikou Yves Rocher, narozdíl od tělové kosmetiky, nemám moc dobré zkušenosti, většinou výrobky moc nevydržely. naštěstí na mě vyšla černá řasenka a ne hnědá, jak jsem zahlédla na některých blozích, takže jí využiju a uvidíme, jestli si neopravím názor na dekorativku od této značky.
LADY vs. SENZA = 8:8

OSTATNÍ
V Ladybox jsem kromě kosmetických výrobků našla katalog Fleur de Santé a NIP + FAB. dále propagační leták Iswari, slevové kupony na kosmetiku Fleur de Santé, Yves Rocher a Lussil Cosmetics. Za to Ladybox dostává další bod navíc.
 LADY vs. SENZA = 9:8

Souboj byl sice vyrovnaný, Ladybox se mi ale přece jen líbila víc a i subjektivně bych řekla, že jsem se z ní radovala daleko víc než z její kolegyně. Přiznám se, že ale stále nejsem nakloněná na 100 % na jednu, či druhou stranu, takže se obávám, že i další měsíc budu muset objednat obě krabičky a rozhodnutí o výběru jedné z nich ještě odložit :-). A také je mi jasné, že až všechny výrobky prozkouším, prvotní názory se mohou zásadně změnit. Určitě dám o některých výrobcích ještě vědět.

Která krabička se líbila víc Vám?
 


Žádné komentáře:

Okomentovat