neděle 4. listopadu 2012

Lakování: Color club - Campfire red

Krásnou neděli!

Dnešní lakování bych chtěla věnovat laku, který jsem našla ve své zářijové Ladybox. Jde o lak značky Color Club v odstínu Campfire Red. Jak už název napovídá, jde o ohnivě červený lak, ve kterém je v lahvičce znatelný zlatý shimmer. Lak má objem 7 ml, je označen jako mini, ale mě tato velikost naprosto stačí a vyhovuje. Štěteček je tedy malý, ale lakuje se s ním příjemně. Lak kryje obstojně už v jedné vrstvě, trošku prosvítá, ale druhá vrstva to dokonale doladí. Schnutí není úplně nejrychlejší, docela dlouhou dobu musím být na nehty opatrná, abych si lak nepoškodila. Barva se mi na nehtech líbí, červený lak se pěkně leskne, je to trochu vidět i na fotkách, i když barva se skutečnosti opět jen blíží (bohužel pod umělým osvětlením je to focení fakt na nic a barvy vyniknou ještě hůř než je obvyklé :-( ) Výdrž je průměrná, po dvou dnech se lak začal odlupovat na konečcích a po třech jsem jej odlakovala. Pokud by se mi líbil od Color Club nějaký další odstín, tak bych si jej klidně pořídila, i když výdrž by samozřejmě mohla být lepší. S lakem jsem tedy celkem spokojená. Koukala jsem na stránky Ladyboxu a zrovna tento odstín v nabídce k prodeji není, jiné odstíny můžete koupit za 99,- Kč za 15 ml.



Máte zkušenost s jinými odstíny od Color Club, jaký je Váš dojem z nich?

Žádné komentáře:

Okomentovat