středa 13. února 2013

Carmex

Krásný večer všem,

zdroj: plumfooleryshop.cz
tak jsem podlehla blogerské masáži a i já jsem si musela pořídit balzámy na rty Carmex. Objednávala jsem z eshopu od Plumfoolery, byla to moje druhá nebo třetí objednávka. Vždycky jsem moc spokojená se servisem, takže pokud jste ještě nezkoušely, určitě mrkněte, stále rozšiřuje nabídku produktů a objednávky  a komunikace kolem nich probíhají opravdu bez problémů.

Balzámů na rty není nikdy dost a tak jsem hodila do košíku hned dva. Bohužel balzám na rty v tyčince byl vyprodaný, takže jsem vzala Carmex Original a Carmex třešeň v tubičce. Každý za 89 Kč, objem tubičky je 10 g, na stránkách je uveřejněn tento oficiální popis:
 
"Známý balzám na rty značky Carmex je nezbytnou součástí kabelky většiny amerických žen. Jeho unikátní složení nabízí nejen ochranu rtů před vnějšími vlivy, ale i jejich hydrataci, léčbu a uvolnění nepříjemného pnutí.

Obsahuje
Menthol - zbaví rty všech bakterií a dodá svěžest
Lanolin - rty hydratuje a zjemňuje
Kakaové máslo - rty hydratuje a ochraňuje
Aloe - léčí popraskané rty
Vitamin E - chrání rty před volnými radikály
Bambucké máslo - dodá rtům hydrataci a vláčnost
Petrolatum - jedna z nejúčinějších hydratačních látek vytváří na rtech neprodyšnou membránu, která udržuje vlastní vlhkost rtů bez ohledu na to, zda je v okolí horko, mráz, sucho, či vlhko"
 
No a co na něj říkám já? Musím říct, že velké zklamání, respektive je to moje chyba, že jsem si to neuvědomila, je aplikace balzámu v tubičce, protože je prostě potřeba rozetřít ho prstem. Nevadí mi to před spaním nebo doma, kde mám čisté ruce, ale já samozřejmě chtěla balzám do kabelky, na cesty a od té doby, co jsem si dala do kabelky Carmex, tak mám venku suché a okoralé rty, protože se mi příčí sahat si na rty rukou, kterou jsem se držela madla v metru, protože jsem celkem náchylná na opary a nějaké ošklivosti si nanést na rty, není zrovna příjemná představa. Nechce se mi ani vyndat nejdříve antibakteriální gel, nebo vlhčený ubrousek, jimi očistit ruce a pak si natřít rty balzámem, to se přiznám, že se na to radši vykašlu. Zde tedy nastala chyba. Další, co mě nepotěšilo je samotný Carmex original, protože mi je hrozně nepříjemná jeho vůně. I přítel se mě dokonce ptal, co to mám na rtech za chemii :-(. Mám mentholový balzám od Figs & Rouge, a ten mi nevadí, Carmex je mi vysloveně nepříjemný. U toho třešňového to není tak silné, ta chemická vůně a chemický pocit na rtech nejsou tak silné, ten snesu a používám ho určitě raději.
 
Když už se odhodlám balzámy použít, tak jim ale musím přiznat, že rty krásně hydratují, vydrží na rtech dlouho, jsou po nich hezky ošetřené. Carmex original jsem tedy pasovala na noční balzám na rty, kdy se chvilku před usnutím smířím s tím, že mi balzám úplně nevoní a ráno mám pak pěkné rty. Ten třešňový nosím stále v kabelce a třeba v práci, nebo doma ho použiju.

Když to shrnu tak nejsem spokojená s balením, ale to je o vkusu a měla jsem to předvídat už při objednávce. Kromě tubičky a tyčinky je v nabídce ještě kelímek, pokud by vám byl sympatičtější. Carmex original mi vadí a znovu bych si ho určitě nekoupila, ani kdyby byl v tyčince. Ten třešňový je lepší, ale zatím se mou jedničkou tedy nestal. Musím přiznat, že jsem byla docela dost zklamaná, protože jsem čekala HODNĚ, ale potvrdilo se mi alespoň, že ne vždy musím mít vše, co ostatní tak chválí...i když jak bych pak zjistila, že mě to nevyhovuje, že :-). 

Zajímalo by mě, jestli se najde mezi vámi ještě někdo, koho Carmex zrovna "nechytl za rty" :-D.

2 komentáře:

  1. Já jsem ho zatím nezkoušela, hlavně teda proto, že mým rtům hned tak něco nevyhovuje, tak se trochu bojím. :) A pokud to není žádná sláva, tak ho asi ani zkoušet nebudu. :)

    OdpovědětVymazat