sobota 16. února 2013

NEW IN: únor 2013

Krásnou sobotu všem!

Sice ještě není konec měsíce, ale já už s určitostí můžu říct, že do konce měsíce, žádné nákupy neproběhnou, protože jsem se tento měsíc na mé poměry trochu rozšoupla a je potřeba nechat zase peněženku oddechnout. Kromě nákupu kosmetiky L'ambre, o kterém jsem Vás už informovala, jsem si konečně objednala z eshopu Plumfoolery štětce na líčení od Real Techniques. Na to, že jsem si doteď vystačila se štětci z drogerie a od ELFu, je to celkem velký krok v mém kosmetickém životě :-). Objednala jsem si sadu čtyř štětců na obličej "Core collection" a sadu pěti štětců na oči "Starter set". Na eshopu jsou obě sady dohromady za výhodnou cenu 1.150,- Kč, což je podle mě výborná nabídka. Jako bonus navíc jsem si k nim ještě zvlášť objednala stippling brush určený na aplikaci make-upu, ten byl za 396,- Kč. Všechny štětce se snažím teď co nejvíce vyzkoušet, abych vám mohla sdělit své dojmy, recenzi chystám už brzy. Ke štětcům jsem vzala ještě dva balzámy na rty Carmex, o kterých už jsem psala tento týden zde.


Mám teď v hlavě ještě objednávku z eshopu Kosmetický svět Madalen, ale ještě rozmýšlím a vyčkávám, až bude doplněno zboží, nechám to ale asi vážně až na březen :-).



Kromě nakupování na internetu jsem samozřejmě nezanedbala ani drogerie. První nákup počátkem měsíce byl nákup rozumný a v podstatě jsem se při něm držela a koupila to, co jsem potřebovala. 
Když jdu po práci rovnou cvičit, nebo na masáž, tak se předtím vždy odlíčím odličovacími ubrousky. Zkouším různé druhy a na ubrousky od Baley jsem slyšela celkem pochvalné ohlasy, tak jsem zkusila dva druhy a uvidíme. V DM měli na začátku měsíce (možná pořád mají, to si nejsem jistá) v akci řasenku Scandaleyes od Rimmel  a k tomu odličovač za 149,- Kč (teď mě ta cena zarazila, jestli to není příliš málo, v každém případě to byla velmi pěkná cena :-), musela jsem to vzít. 
Dochází mí sprchový gel, tak jsem do košíku hodila jeden od Baley, nikdy jsem žádný sprchový gel od této značky neměla, ale zase jsem slyšela kladné recenze a cena 24 Kč tomu dala korunu. Pak jsem si doplnila zásoby oblíbených produktů, tedy gelu na holení od Baley, regeneračního krému na nohy od Garnier a micerální vody od Lirene. Na všechny tyto produkty si můžete na blogu přečíst recenze.
V poslední době si strašně ujíždím na třpytivých stínech na oči. Po pěnových očních stínech Moon touch od Dermacol jsem se chtěla podívat už dávno, ale vždycky jsem na to nějak zapomněla. Teď jsem je zahlédla a nemohla jsem si vybrat, který odstín si odnést, líbily se mi čtyři. Nakonec zvítězil zlatý odstín č. 10, protože zlatý stín ještě nemám, stál 99 Kč a určitě dám brzo vědět, jaký je.

Druhý nákup v drogerii už nebyl rozumný, ale spíše impulzivní. Takový, po kterém jedete domů a říkáte si, jestli jste si to musely kupovat :-). No ale zatím jsem u všech výrobků, které jsem domů dovezla, došla k závěru, že jsem je prostě musela koupit, takže svědomí se uklidnilo a užívá si. Nad čím jsem nejvíce váhala byly štětce od Ebelin. Nikdy by mě nenapadlo se u nich ani zastavit, jenže to bych nesměla koukat na kosmetická videa. Hanny Brokolice se totiž v jednom z videí tak mazlila se štětcem od Ebelin, že jsem si řekla, že i já je musím zkusit. Hned jak dopíšu tento článek, pouštím se na recenzi těchto štětců, abyste ji měli co nejdřív, ale už teď vám můžu říct, že jsou velkým překvapením :-D. Koupila jsem si štětec na pudr za 169 Kč a štětec na tvářenku za 129 Kč. 

Další moje "úchylka" poslední doby jsou linky. A znovu ten vliv kosmetických videí, tentokrát ze zahraničí, když youtuberka FleurDeForce ve dvou videích básnila o tužkách na oči Scandaleyes od Rimmel a přirovnala je k tužkám na oči od Nars, běžela jsem pro ně hned druhý den a vzala světle hnědý odstín Taupe  č. 004 a Silver č. 010, každou za 90 Kč v Rossmannu, v DM je neměli. V DM ale měli tužky na oči od Alverde za 49 Kč v celkem netradičních barvách - zelené, červené, žluté..... Já sáhla po modré, nevím, co s ní budu dělat, ale něco vymyslím :-).
Nedávno jsem se rozhodla, že už se do stojanů Essence snad ani nebudu dívat, limitky jsou vždycky naprosto vybrakované a stálou kolekci už mám probranou milionkrát, tam mě asi žádné štěstí nečeká. No jo, jenže tentokrát limitka Snow Jam ještě probraná nebyla a já nevěděla, co všechno si vzít. Přesně se totiž trefila do mé nálady a líčícího stylu posledních týdnů, takže nakonec jsem odešla se dvěma pěnovými očními stíny - odstín č. 01 je fialkový, odstín č. 02 je mint. Oba se po rozetření krásně třpytí, nádherně oči rozzáří. Stojí 60 Kč, takže pokud máte podobnou třpytivou náladu jako já, mrkněte na ně. 
Ve výprodejovém stojanu jsem ještě ulovila lak na nehty od Essence z limitky Home sweet home v barvě Caramel cheese cake za 25 Kč a spěchala jsem domů, abych snad ještě něco nekoupila :-).

Dnes jsem únorové nakupovací šílenství zakončila nákupem oblečení, který byl také MEGA, ale asi vám tentokrát oblečení fotit nebudu, když to není oblečené, tak to nevypadá tak hezky a hlavně byste tento článek četly ještě zítra :-). 

Pokud jste dočetly až sem, tak víte, na jaké články se v nejbližší době můžete těšit, mám toho teď v hlavě opravdu hodně, tak snad bude čas všechno brzo publikovat.

Co Vy, byly jste nakupovat? Máte vyzkoušené některé věci z mých nákupů, co na ně říkáte?

Užijte si víkend, jak nejlépe to jde!

Žádné komentáře:

Okomentovat