neděle 10. února 2013

Lakování: L'ambre - č. 07 Královnin klenot

Krásný večer!

zdroj: http://www.lambreshop.cz/
Jaký byl víkend? Já ho měla velmi nabitý, ale stál za to :-). 

Po delší době jsem tu s lakovacím článkem. Tentokrát bych vás chtěla seznámit s mým názorem na lak od značky L'ambre, který jsem našla v některé z krabiček krásy. 

Lak byl zabalen ve zlaté papírové krabičce, stejně jako všechny výrobky od této značky, což se mi moc líbí, i když je pravda, že krabička je zrovna u laků spíš zbytečná, stejně jej skladuji s ostatními laky bez krabičky :-). Nevím proč, ale když vabaluji nějaký výrobek napřed z krabičky působí to ně mě "honosnějším" dojmem. Lak má objem 8 ml, uzávěr je zlatý. Četla jsem někde, že to někomu připadá laciné, mě to nějak neuráží. 

V mé krabičce jsem našla odstín č. 7 - Královnin klenot. Hrozně se mi líbí ty názvy v češtině :-). Jde o tmavě fialovou barvu. Já jsem na fialovou nebo vínovou zatížená, takže mě barva docela přišla vhod, i když podobných laků mám už nadmíru. Štěteček je poměrně malý, takže se mi s ním nelakovalo úplně dobře, navíc je potřeba, aby na štětečku bylo skutečně velké množství laku, jinak na nehet téměř nic nenanesete. Když ale štěteček namočíte pořádně, lak kryje poměrně pěkně i v jedné vrstvě. Vzhledem k tomu, že ne vždy se podaří nabrat požadované množství, tak dvě vrstvy jsou nutností. Lak na nehtech vypadá moc pěkně, bohužel až po odlakování jsem zjistila, že nemám nehty nafocené, za což se omlouvám, ale jakmile si jej znovu nalakuji, tak vám fotky dodám. Barva na nehtech odpovídá odstínu v lahvičce. Výdrž je průměrná, po třech dnech začaly být konce nehtů lehce ošoupané, čtvrtý den už to nevypadalo hezky a musela jsem odlakovat, takže takový běžný průběh, zvlášť u tmavých laků se nedá mít je na nehtech déle (nebo alespoň u těch, které mám doma já). Upozorňuji, že vždy zkouším laky primárně bez top coatu, abych zjistila skutečnou výdrž. Co mě velmi překvapilo a potěšilo, bylo snadné odlakování. Jsem zvyklá, že u takto tmavých laků musím použít více odlakovače, při prvním odlakování se lak rozmaže i do okolí nehtů, je třeba dočistit. Tento lak to nedělá, už na první pokus jde lak velmi snadno dolů a není třeba další vatový tamponek.

Byla to moje první zkušenost s laky L'ambre a klidně bych si pořídila nějaký další odstín. Za 8 ml zaplatíte na e-shopu 89 Kč, možná by mohly být o maličko levnější, tak 60 Kč by podle mě odpovídalo. Tyto laky nabízí Lambre ve 13 odstínech, pak mají v nabídce ještě laky v jiné lahvičce za 170 Kč, to už mi přijde docela dost. Pokud budete z eshopu této značky objednávat, klidně hoďte do košíku i nějaký ten lak, podle mě vás nezklame, ale jenom kvůli němu objednávku nedělejte, zase takový zázrak to taky není :-).

Lakovaly jste si už lakem od Lambre? Jak na vás lak zapůsobil?

2 komentáře:

  1. Já měla víkend konečně pohodový a díky DOD na naší škole o den delší :D
    S tímto lakem vůbec zkušenosti nemám. Ale jsem naprosto unešená barvou ^^ Třeba někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta barva je opravdu nádherná, doporučuji. Já jsem na fialové laky opravdu ujetá :-)

      Vymazat