neděle 17. února 2013

Lakování: Růžové třpytkování

Krásný večer všem!

Jaký jste měli víkend? V tom mém nechyběl odpočinek, úklid, noční akce s přáteli, prostě víkend se vším všudy. Dnes jsem tu s krátkým příspěvkem o lakování, které jsem zvolila pro letošního Valentýna. Viděla jsem na internetu hodně vyvedených nehtových valentýnských variací a řekla jsem si, že si taky něco takového vytvořím. chtěla jsem si nalakovat nehty světle růžovým lakem a na něj nakreslit červená srdíčka. Zvolila jsem pro tuto příležitost můj milovaný Rimmel - Sorbet so good. už jsem sahala po červeném laku a pak jsem si řekla: "To fakt myslíš vážně, že si budeš malovat na nehty malá červená srdíčka, protože je zítra Valentýn? Nic takového, nechám to růžové." pak jsem ale uviděla modro-stříbrné třpytky Sparkle touch od Miss sporty a bylo rozhodnuto. V reálu se mi to moc líbilo, bylo to zajímavé, pro mě nové. Na fotkách je to samozřejmě trochu zkreslené, ale aspoň nějakou představu vám to snad dá.

A co vy, líčily jste se nějak speciálně na Valentýna, nebo jste nějak speciálně lakovaly?

Žádné komentáře:

Okomentovat