pondělí 18. února 2013

Štětce z drogerie

Krásný den všem!

Nevím, jestli máte také ten pocit, ale v poslední době jsou štětce na líčení na kosmetických blozích tématem č. 1. Asi nejrozsáhlejší, ale podle mě zároveň nejlepší, je mega recenze štětců od LU. Pokud váháte nad koupí nějakých štětců, tak se na recenze podívejte, určitě si uděláte lepší obrázek. V nákupovém článku z víkendu jste se dočetly, že i já jsem rozšířila svoji sbírku štětců, dnes bych vám chtěla poreferovat o štětcích na tvář a pudr, které můžete zakoupit v drogericích.



 

TVÁŘENKA
Já jsem celkem dlouho používala na tvářenku ten známý růžový štětec od Essence a podle mě je tento štětec naprosto funkční a tvářenku s ním nanesete celkem obstojně, i když na první pohled ve vás může vzbudit spíše pocit, že jde o nějaký štětec pro holčičky na hraní. Tento dojem ve vás vyvolají nejen růžové štětinky, ale i kraťoulinká rukojeť. Štětiny jsou ale jemné, štětec je poměrně hustý, zkosený, takže se s ním na tváři dobře pracuje. Cena je asi 70 Kč.

Štětec na tvářenku od Ebelin vypadá už trochu "dospělácky". Rukojeť je dlouhá v pěkné fialové barvě. Štětec je užší a menší než ten od Essence a na první pohled vypadá, že není tak hustý, opak je ale pravdou, když štětiny obou štětců zmáčknete dosáhnete téměř stejného výsledku, takže zdání klame. Co se týče jemnosti, tak štětec od Ebelin je takový plyšový na dotyk, štětiny jsou pevnější, při líčení se vám tolik nedeformují, jako ty od Essence, čímž dle mého názoru dosáhnete lepšího a přesnějšího výsledku. Štětec od Ebelin stojí 129 Kč. Rozdíly jsou podle mě nejlépe patrné na fotografiích:






PUDR
První štětec na pudr jsem si pořídila od catrice, cena je obdobná jako u Essence, myslím že 79 Kč. Štětec má zase mini rukojeť, je celý černý, takže vypadá trochu elegantněji. Pudr tímhle štětcem nanesete, to je jasné, štětiny jsou jemné, štětec je celkem hustý. Když ho ale položíte vedle štětce na pudr od Ebelin, tak vyznívá zase spíš jak štětec pro panenky.

Štětec od Ebelin je hyperjemný, nádherně hustý, dobře se drží, stačí s ním dvakrát obličej přejet a jsem nalíčená. Stojí 169 Kč a pokud nemáte štětec dražších značek, nebo i máte, ale potřebovali byste ještě jeden, tak si pro něj zajděte. Tenhle štětec si mě naprosto získal. Pro porovnání přidávám opět pár fotek, tady je ten rozdíl opravdu znatelný na první pohled :-).

 

Co se týká mytí štětců, tak bohužel nemám zatím poznatky o štětcích od Ebelin, ty jsem zatím čistila jen odličovacími ubrousky. Štětce od Essence a Catrice ale i po několika umytích neztratily nic na své kvalitě, nerozpadly se, rozhodně dobrá reference v tomto směru. Žádný z uvedených štětců nepelichá, jsou dobře zastřižené. 

Když bych to měla shrnout, tak štětce od Essence a Catrice jsou použitelné, líčila jsem se s nimi dlouho a nalíčila jsem se s nimi, pokud bych ale teď měla volit v drogerii štětec na pudr, tak rozhodně beru ten od Ebelin, protože je naprosto božský a stejný závěr bych udělala i u štětce na tvářenku.

Máte doma některý z  těchto štětců a co na ně říkáte? 

V nákupech jste viděli, že jsem pořídila i štětce od Real techniques, takže v nejbližší době budeme se štětci pokračovat :-).

3 komentáře:

  1. Tyjo, ten Ebelin štětec na pudr mě vážně láká :)) Asi zítra skočím do DM, od Ebelin jsem si totiž vždycky zatím kupovala jen odličovací tamponky a vatové tyčinky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem na tom s nákupy od Ebelin stejně, ale ze štětce se teď raduji každé ráno :-)

      Vymazat
  2. Narazila sem na tvuj blog náhodou ... hledala sem cenu toho štětce na pudr nicméně sem si první štětec od Ebelin koupila ten na makeup ten růžovej je nádherně jemnej a pracuje se sním hoooooodně dobře . Dneska sem si byla v dm nakoupit a když sem okolo toho stojanu procházela tak tam nebyl ani jeden na ten makeup a vysel tam ten na ten pudr byla to láska na první pohled :D od tý doby na ten pudr myslím :D myslím že ráno jedu do dm a štětec bude můj :D

    OdpovědětVymazat