čtvrtek 7. února 2013

Rimmel - Match perfection

Krásný večer vám všem,

není to zase tak dávno, co jsem na blogu psala o jednom z mých nejoblíbenějších make-upů, tedy o Lasting finish od Rimmel, no a pak se na všech mých oblíbených blozích objevily chvalozpěvy na nový make-up od stejné značky, tentokrát označený jako Match perfection. Potom v DM nabídli make-up s bází pod make-up ve výhodném balení za 249,- Kč, takže se mu prostě nedalo ubránit a už jsem si ho nesla domů. 

Na stránkách Rimmelu o tomto make-upu píší, že jde o dokonale sjednocující make-up, který nabízí:
  • bezchybné nalíčení po celý den
  • modré safírové pigmenty pro svěží barvu pleti
  • okysličující komplex pro přirozeně zářivý vzhled
  • SPF 18.
Na eshopu nabízí make-up v šesti odstínech, aktuálně za cenu 199,- Kč. Přiznám se, že nevím, kolik odstínů bylo v drogerii, ale myslím, že se to asi shoduje. Vzhledem k tomu, že je zima a většina z nás je bledá jak sníh, i já jsem sáhla po nejsvětlejším odstínu č. 100 - Ivory. Make-up koupíte ve skleněné lahvičce o objemu 30 ml s modrým uzávěrem, aplikuje se pumpičkou, což mi vyhovuje, protože z něj dostanu právě takové množství, které potřebuji. Make-up není příliš tuhý, což se mi taky líbí, dobře se roztírá, ať už jsem to zkoušela prsty nebo štětcem. Přijde mi, že se do pleti pěkně vsákne, rozhodně vám nevytvoří pocit masky, spíše takový přirozený sjednocený tón pleti. Odstín mi sedí asi nejlépe ze všech make-upů, které v této chvíli doma mám. Co je ale nutné mu vytknout je krycí schopnost. Pokud máte drobné nedokonalosti, nebo začervenalá místa, tak s tím si poradí, jakmile se vám ale objeví nějaký výraznější pupínek, tak ten výrazným pupínkem zůstane i po použití tohoto make-upu, takže pokud potřebujete zakrýt něco závažnějšího, tento make-up pro vás určitě nebude to pravé. Pro mě se ale na denní nošení stal jedničkou a s výjimkou pár dní, kdy jsem testovala nějaké vzorky, jej používám měsíc denně.

Pokud bych měla shrnout, tak určitě se po něm podívejte, jestli vám jiné make-upy připadají příliš tmavé, Ivory je skutečně světlý. Můžete po něm sáhnout i v případě, že jste zastáncem přirozené pleti, jestli chcete více krytí, tak bych asi nebrala, případně s tím počítala a připravila si dobrý korektor, který dokonalosti trochu dopomůže. Za cenu kolem 200 Kč podle mě dobrý nákup. 
 
Mě si tento make-up získal. Co na něj říkáte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat