sobota 2. února 2013

Lednová spotřeba

Krásný začátek víkendu všem,

jsem hodně špatná ve spotřebě kosmetických přípravků, od každého druhu výrobku mám většinou více produktů, které střídám, takže než některý z nich vypotřebuji, je to docela doba. Dopadá to tak, že mi v některých lahvičkách nebo tubičkách zbývá na dvě použití, ale lahvička mi tam stojí bez povšimnutí dva měsíce. Já mám pak stále pocit, že mám hodně kosmetiky a neměla bych si kupovat novou. V tomto měsíci jsem se ale vydala jinou cestou a naopak jsem se na skoro prázdné výrobky zaměřila a snažila se je dopotřebovat, takže se mi povedlo vyprázdnit 11 výrobků, což považuji za obrovský úspěch, a protože mě celkem baví články tohoto typu, kdy ještě před vyhozením do koše dochází k závěrečnému ortelu, zda se vyplatí koupit si výrobek znovu, rozhodla jsem se, že vám také jeden takový příspěvek přinesu. Mrkněte tedy na to a budu ráda, když mi sdělíte své zkušenosti s uvedenými výrobky.


Krémy na ruce se mi podařilo dopotřebovat dokonce čtyři (dva byly vzorky :-). Krém na ruce od Nivea už jsem měla opravdu dlouho a měla jsem ho už po několikáté. Je lehký, dobře se vstřebává, vůně mi je příjemná. Na zimu je asi až moc lehký, ale v létě jsem s ním byla spokojená. Mrknu teď asi po jiných krémech, ale rozhodně není špatný a nákupu v budoucnu se nebráním

U tohoto krému je to přesně naopak než u NIVEA, je hutnější, takže jsem si oblíbila právě teď v zimních měsících, za o v létě jsem ho hodnotila jako průměrný. protože ještě nějaké zimní měsíce bohužel zbývají, uvažuji, že si ho koupím znovu.

3) Yves Rocher - Hydratační krém s vanilkou a citronem
Tento krém jsem měla ve vzorečku 30 ml a psala jsem o něm nedávno. Nebyl úplně špatný, ale rozhodně ho nebylo 30 ml, zmizel podezřele rychle, voněl hlavně po vanilce, ale nenadchl mě tak, že bych si ho koupila v plném balení, navíc jde o vánoční limitku, takže teď už stejně asi nebude ve většině obchodů k sehnání.

Toto je příklad toho, že něco vypotřebuji a nosím to stál v kosmetické taštičce, teď při úklidu kosmetiky jsem ho konečně vyndala, recenze na něj taky byla, byl fajn.

5) Dermacol - zvláčňující krém na nohy
Krém na nohy od Dermacolu jsem hodila do košíku už před strašně dlouhou dobou, má obsahovat výživné oleje a máslo karité, mělo by zvláčnit a vyživit namáhanou pokožku nohou. Relaxační vůně levandule má nohy příjemně provonět a uvolnit. Výrobku bylo 75 ml, cenu už si bohužel nepamatuji, bylo to do stovky, víc bych totiž asi za krém na nohy asi nedala. A za tento už vůbec ne, ten už bych si znovu totiž nevybrala, ani kdyby stál 10 Kč, i když to bude spíše špatným výběrem. Já jsem zvyklá chodidla natírat spíše hutným krémem, který zjemní tvrdší kůži, pěkně je promastí. Na to Dermacol není určen a tuto funkci ani neplní, přijde mi, že nohy ráno ani nevědí, že jste je večer natřely. Pokud hledáte krém na uvolnění nohou, tak možná, ale k tomu já mám mátový gel od Ryoru a ten mi přijde rozhodně lepší. za mě tedy tento krém na nohy už ne.

Tento krém na nohy je naopak mým velkým favoritem, kupuji si ho pořád dokola a zatím jsem neobjevila lepší. Dělá totiž přesně to, co po krému na nohy chci, tzn. zjemní, provoní, vrátím jim život po namáhavém dni. Stojí kolem 90 Kč a rozhodně ho doporučuji.

7) Yves Rocher - pomerančový sprchový gel
Favorit. sprchové gely od Yves Rocher mám ráda, tenhle z nich mám pro jeho krásnou vůni nejradši. Teď už doma žádný nemám, tak asi zajdu doplnit zásoby. Vydrží mi zhruba na měsíc, je ho 200 ml, stojí asi 69 Kč, ale často je na ně sleva, případně v létě akce 2+1, kde jsem si jich loni v létě nabrala šest a žila z toho půl roku :-).

8) DOVE - tělové mléko
Tělové mlék od DOVE jsem měla ve vzorku, taky už v něm bylo jen na jedno použití, tak jsem vypotřebovala, vzoreček vyhazuji a v plném balení nekupuji, nějak mě to nenadchlo.

9) WELLA -  Lak na vlasy
Tento lak na vlasy jsem si oblíbila i kvůli jeho účinkům, mým vlasům vyhovoval a hlavně kvůli tomu, že šlo o mini lahvičku o objemu 75 ml, velmi skladnou, takže se dala hodit do kabelky a lak byl kdykoliv po ruce. Mrknu v drogerii, jaké laky nabízejí v mini verzích a uvidím zda zkusím něco nového, tento bych si ale klidně koupila znovu.

10) NIVEA - Antiperspirant Double effect
jednu dobu jsem tento antiperspirant používala pořád, pak jsem přešla na jiné a zjistila jsem, že mi vlastně kulička zase až tak nevyhovuje. takže jsem ho teď trošku s donucením vypotřebovala a už si ho kupovat nebudu. ale jak říkám, v jednu dobu jsem z něj byla nadšená.

11) NIVEA - Antiperspirant Invisible
V tomto případě šlo o antiperspirant ve spreji a ve vzorku, který jsem někde dostala. Do kabelky super, o plné verzi neuvažuji.

Jak jste na tom se spotřebou vy, také s tím máte takový problém? Já si díky úsilí v tomto měsíci zajdu určitě koupit nový krém na ruce (mám už jen čtyři), krém na nohy (mám jen jeden), lak na vlasy (mám jen ve velkém balení) a sprchové gely (od Yves Rocher už nemám ani jeden). Co potřebujete doplnit vy?

Užijte si příjemný víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat