úterý 19. února 2013

Moje Inglot paletka

Krásný den vám přeji!

Dneska bych vám chtěla představit svoji novou paletku očních stínů. Jde o tolik známý a propagovaný Freedom system od Inglotu. Už jsem to psala v nákupovém článku, že se Inglotu alespoň v mém případě, opravdu vyplatilo, že dali do Ladyboxu jeden oční stín z tohoto systému. Nejdřív jsem se zařekla, že se nenechám vmanévrovat do nákupu paletky, ale nakonec jsem samozřejmě neodolala a do Inglotu jsem zašla. Obchod kosmetiky Inglot je v Praze v obchodním centru Chodov. Slyšela jsem, že některé dámy měly problémy s obsluhou, já tedy měla štěstí. Narazila jsem na super vystylovaného mladíka, který se mi hned věnoval, když jsem řekla, že se podívám sama, nechal mě, po chvíli se zeptal, jestli nepotřebuji poradit, tak jsme spolu trochu přebírali. Nic mi ale nenutil, byl opravdu milý. V Ladyboxu jsem dostala černý stín se třpytkami, já si vybrala duhový fialový stín za 170 Kč (115R) a třpytivý hnědý stín za 150 Kč (43). Paletku jsem vzala samozřejmě tu na 10 stínů za 200 Kč, ale mají různé velikosti (např. na 2 nebo 4 stíny). 

 
Paletka je poměrně mohutná, víko je na magnety, nejde vždy úplně lehce otevřít, ale nic dramatického. I stíny drží v paletce na magnetu, takže vám nevypadnou.  Stíny mají objem 2,7 g a jsou opravdu poměrně velké, neměly by obsahovat parabeny a Inglot v současné chvíli nabízí 158 odstínů.


Stíny jsem začala hned používat a hned jsem si je taky oblíbila. Jsou perfektně pigmentované, nijak zvlášť nepráší a vydrží, a to dokonce celkem obstojně i bez báze pod oční stíny. Když jsem bázi nepoužila, tak mi stín vydržel pěkný takových 6-8 hodin, když jsem ji použila, tak nebylo co řešit a večer jsem měla oči takové jako jsem je ráno nalíčila. Skvěle se s nimi pracuje, dobře se roztírají. 


Černý oční stín ve většině případů používám jako oční linku a funguje naprosto výborně, jiný černý stín už tímto způsobem v podstatě nepoužívám, protože tady prostě platí, neměň, co funguje. Stín obsahuje stříbrné  třpytky, což někdo psal, že by v žádném případě jako linku na denní nošení nepoužil, můžu vám ale říct, že na té lince třpytky nejsou nijak dramaticky vidět, takže to nevytváří žádný disco efekt. Když dáte černý stín na celé víčko, nebo jej použijete na kouřové líčení je to pecka. Opravdu hodně výrazný stín, takže to na den skutečně není úplně vhodné, ale zkoušela jsem zkombinovat s fialovými stíny z duhového stínu a černý rozblendit do záhybu očního víčka a je to sice výrazné, ale vypadá to vážně skvěle a šla jsem tak i do práce. 

Hnědý oční stín obsahuje také třytky, tentokrát jsou ale zlaté a celý stín tím má krásný zlatý teplý nádech. Dávala jsem na celé víčko, kombinovala jsem se světlými hnědými stíny z jiné paletky, nádherně oko vyzdvihne. Mě se moc líbí.

Duhový fialový stín je multifunkční. Můžete použít jeden stín samostatně, nebo zkombinovat dva či všechny, možnosti jsou neomezené. Rozdělení na tři pásy mě zaujalo a chci si určitě koupit ještě nějaký duhový. Stíny jsou poměrně velké, takže nemusíte mít strach, že byste o ně brzo přišly, když místo jednoho budete mít tři, naopak za cenu nepatrně vyšší (20 Kč) získáte tolik možností v líčení navíc, že nebudete vědět co dřív. 

Za mě velké nadšení z těchto stínů i z možnosti sestavit si paletku přesně na míru, protože i když je paletek na trhu nepřeberné množství, tak nikdy asi nevyužijete úplně všechny stíny, které nabízí. Tady to ale neplatí, protože si volíte vy samy, co vám sedí. Stíny jsou navíc velmi slušné kvality. Nevýhoda je samozřejmě cena, protože ve finále vás paletka vyjde minimálně na 1.700 Kč (10 x 150 Kč + 200 Kč za paletku), nebo víc, když budete kupovat duhové stíny za 170 Kč. Náklady si ale rozložíte do takové doby, aby pro vás byly únosné a nezatíží vás tedy najednou, což je vždycky přijatelnější. Chce to určitě rozmyslet, ale podle mě kolikrát vyhodíte peníze za stíny, které vůbec nepoužijete, tady by se vám to stát nemělo, takže já budu sestavovat dál.

Co vy a Inglot? Podlehly jste Jste spokojené?

Žádné komentáře:

Okomentovat