úterý 5. února 2013

Kosmetický úklid + nabídka produktů pro vás

Krásný den,

dnes bych chtěla navázat na včerejší článek o očistě. Mluvila jsem v něm o tom, že na mě pozitivně působí, když si uklidím ve skříní, proberu kosmetiku a zbavím se věcí, které nepoužívám, nebo nenosím. na kosmetiku jsem se vrhla minulý víkend, pustila jsem si k tomu Sex ve městě a videa na youtoube od oblíbených blogerek a šlo to samo. 

výrobky, které vyhazuji

Věci, které jsem automaticky vyřazovala, byly věci od Avonu. Ne snad proto, že by byly špatné, ale protože je mám ještě z dob, kdy jsem dělala avon lady a to už hodně dlouho nedělám, výrobky už hodně dlouho nepoužívám a nevím, proč jsem je nevyhodila už dávno. Opouští mě tedy tři toaletní vody, které mě svojí vůní moc neoslovily, takže pryč s nimi. Vyhazuji i krém na ruce z řady Avon care, který je tedy mega mastný. Přiznám se, že se neorientuji v aktuální nabídce Avonu, ale řekla bych, že stále platí, že mění jen obaly a výrobky zůstávají, takže ho tam možná ještě objevíte a pokud hledáte opravdu mastný krém, zkuste ho. Na mě to bylo až moc, takže jsem ho nevypotřebovala za několik let a už mu tedy delší čas nedávám. Stejný osud potkal sprej na nohy z řady Foot works. Expirační doba uběhla i tělovému a masážnímu oleji od Saloos, nevím, jestli by se mu něco stalo, ale mám jich plno, tak se ho zbavím. Do koše letí taky make-up od ELFu v odstínu Porcelain a který je šíleně oranžový a protože se nechystám na maškarní za pomeranč, rozhodně ho neplánuji použít. Bacha na něj, byl to velký přešlap. 

Pryč posílám zbytek make-upu Lasting Finish od Rimmelu v odstínu 303, True Nude. Používala jsem ho před loni v létě, je ho zbytek, je tmavý, nevhodný. Nepoužívané jsou i oční stíny od Avonu - true colour v odstínu lavender, colortrend v odstínu star light a mono stín od Miss sporty v odstínu Emotion. 

Velký vítr zažily mé lesky na rty, pryč jich míří jedenáct. Podobný postup jsem zvolila i ve vztahu k řasenkám, které jsem neměla v ruce více než šest měsíců, takže moc parády už neudělají, je jich pět. No a nakonec tužka na oči od Avonu, která vůbec nekreslí.

výrobky, které vám nabízím
No a na závěr bych tu měla malou nabídku pro vás, vyřadila jsem čtyři výrobky, které jsou úplně nové a kdyby je některá z vás chtěla, ráda vám je věnuji. Jde o BB cream od Garnier pro světlou pleť (jeden mám rozpoužívaný, druhý už je moc), báze a make-up od Dermacolu. Dlouhotrvající make-up je v odstínu 3. Make-upů mám plno a báze dvě, další už opět nevyužiju. Další věc, která mi nesedí, je vůně So Elixir Purple od Yves Rocher, která byla v nějakém Ladyboxu, není to vůně pro mě. Na závěr nabízím krémový korektor od značky Cosmetika v odstínu 001. Pokud byste měly o nějaký z těchto produktů zájem, případně chtěly produkty nafotit, nebo o nich napsat víc, dejte mi vědět.

Na mě úklid kosmetiky zapůsobil příjemně, hlavně se mi uvolnilo místo pro nové produkty, rozhodně doporučuji zamířit i do vaší sbírky. Jak často uklízíte a třídíte svoji kosmetiku?

1 komentář: