čtvrtek 21. února 2013

Vzorečky make-upů

Krásný den!

V průběhu posledních týdnů jsem testovala tři vzorečky různých make-upů, takže jsem se rozhodla shrnout své dojmy i pro vás. Šlo o ty klasické pytlíčky o objemu 1 ml, který vystačí tak na dvě použití, takže samozřejmě nejde na základě toho říct definitivní závěry. Můžu ale zhodnotit, jestli bych si na základě těchto vzorečků make-up koupila.

Rimmel - Wake Me up
zdroj: www.rimmel.cz
Jako první jsem vyzkoušela make-up Wake Me Up od Rimmel, na který jsem se hodně těšila, protože už jsem spokojená jak s Match Perfection, tak s Lasting Finish od Rimmel. Podle oficiálního popisu make-up má splňovat následující:
  • snadno roztiratelná textura pro 100% zakrytí pórů a přirozeně vypadající pokožku
  • mikroperličky pro rozjasnění pleti a zdravě vypadající lesk
  • peptidy pro zlepšení elasticity pleti
  • vitamíny a hydratační komplex pro vyživení pleti
  • ochranný faktor SPF 15 pro ochranu proti škodlivému slunečnímu záření
  • bez parabenů
Wake Me Up je v nabídce ve čtyřech odstínech, já měla to štěstí, že vzoreček byl v nejsvětlejším odstínu č. 100 - Ivory. Odstín mi sedl skvěle, řekla bych dokonce, že i lépe než odstín Match Perfection, u kterého mi přijde, že je opravdu světlý a v zimě pro mě výborně použitelný, tenhle je ale ještě lepší. Musím potvrdit, že se snadno roztírá, nevím, jestli zakrytí pórů a přirozeně vypadající pokožka je 100 %, ale rozhodně je velmi vysoké. Zřejmě za to mohou mikroperličky pro rozjasnění pleti a zdravě vypadající lesk, ale pleť vypadá hodně přirozeně a svěže. Make-up vydrží na pleti celý den a řekla bych, že kryje lépe než Match Perfection. Make-up v plné verzi stojí 249,- Kč a mě se zdá opravdu fajn a uvažuji o jeho koupi.

ASTOR - Lift Me Up
zdroj: www.coty.cz
 Druhým make-upem je Lift Me Up od Astor, o kterém jsem našla tento popis:
 
ASTOR představuje nový omlazující make-up 2v1!
  • make-up nové generace 2 v 1 – energizující sérum a zářivý make-up
  • zářivá a vypnutá pleť a zakryté nedokonalosti
  • lehká textura se snadno prolne s pletí a výborně a hladce kryje
  • SPF 15 chrání pleť proti škodlivému slunečnímu záření
  • peptidy a kyselina hyaluronová pomáhají hydratovat a oživovat pokožku
  • vitamin E pro pleť okamžitě mladší, svěžejší a povzbuzeno
Vybrat si můžete z pěti odstínů, zde jsem měla druhý nejsvětlejší č. 200, takže byl mírně tmavší, ale dalo se v tom vyjít mezi lidi. Tento make-up má tužší konzistenci než Rimmel, který je spíše tekutý a za sebe musím říct, že mi ty tekutější make-upy vyhovují o něco víc, lépe se mi s nimi pracuje. Make-up pleť pěkně sjednotí, slušně kryje, ale na zadek jsem si z něj nesedla, takový průměr a za cenu 329,- Kč bych si ho určitě nekoupila.
http://www.lorealparis.cz/
L'oreal - Lumi Magique
Posledním make-upem, který jsem vyzkoušela je Lumi Magique od L'oreal. Podle oficiálních stránek Lumi Magique mění pravidla tradičních make-upů vytvořením speciální formule chránící přirozené světlo pleti. Obnova přirozeně rozjasněného vzhledu: +33 % jasu, 24hodinová hydratace, 14hodinová výdrž, 12hodinový odraz světla, 100% snížení lesku pleti. Testovala jsem odstín Pure beige, který byl na mě v současné době hodně tmavý, v létě by se možná dal použít, takhle jsem opravdu přemýšlela, jestli v něm mám vyrazit do práce, nakonec jsem hodně nanesla i na krk a dalo se, i když jsem určitě vypadala opálenější :-).  L'oreal nabízí celkem šest odstínů. Špatný odstín výsledek samozřejmě vždycky ovlivní, nemůžu říct, že by make-up byl špatný, nebo dobrý, plný výrobek bych si na základě tohoto testu určitě nekoupila, ale kdybych měla možnost vyzkoušet lepší odstín, možná bych názor změnila. Make-up je zase hustší než Rimmel, ale roztírá se dobře a pleť skutečně "srovná do latě", dobře kryje veškeré nedostatky. Na pleti skvěle drží, večer jsem ho odlíčila snad tolik, kolik jsem ráno nanesla. Pleť mi nepřišla ale nijak rozjasněná, jak hlásají popisky. Na to, že to je L'oreal, bych čekala, že pro něj hned poběžím, ale asi to bude opravdu hodně ovlivněné špatným odstínem.

Za mě tedy velký favorit Wake Me up od Rimmelu. Snažím se být rozumná a využít nejdřív ty, co doma mám, ale vážně o něm uvažuji. Ostatní dva mě nijak zvlášť neoslovily, i když jak říkám ze dvou použití a ještě navíc na základě špatného odstínu nelze make-up jednoduše odsoudit.
 
Používáte některý z těchto make-upů?




Žádné komentáře:

Okomentovat