neděle 10. února 2013

Nabídka produktů pro vás

Krásný večer,

ještě jednou nabízím k vyzkoušení produkty, které jsem vyřadila při úklidu mé kosmetiky.

Jde o  
  • BB cream od Garnier pro světlou pleť (jeden mám rozpoužívaný, druhý už je moc), 
  • báze a make-up od Dermacolu - Dlouhotrvající make-up v odstínu 3
  •  vůně So Elixir Purple od Yves Rocher, která byla v nějakém Ladyboxu,
  • krémový korektor od značky Cosmetika v odstínu 001
 
Pokud byste měly o nějaký z těchto produktů zájem, případně chtěly produkty nafotit, nebo o nich napsat víc, dejte mi vědět.
 
No a na závěr připomínám, že kdybyste měly zájem, můžete mě poměrně nově sledovat i přes Facebook.

Přeji vám krásný start do nového týdne!

5 komentářů:

  1. Ahoj Flexi, já bych měla zájem o ten BB cream :)) Mám hodně světlou pleť a nějak se mi nedaří najít ten správný BB cream... uvažovala jsem teď, že bych si pořídila nějaký od Skin 79, nemáš zkušenosti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, byla jsem teď nemocná, takže se omlouvám za zpoždění. Pošli mi email na flexiworld3@gmail.com a dohodneme se na zaslání BB, pokud Tvůj zájem pořád trvá, případně pošlu ještě fotky. Bohužel se Skin 79 zkušenosti nemám, také uvažuji o objednání nějakého "pravého" BB....

      Vymazat
  2. Docela by mě zajímalo, jaký je ten makeup od Dermacolu. Chtěla bych se zeptat, jestli jsi ho používala a popřípadě jak jej hodnotíš - výdrž, krytí a takové :) Už delší dobu přemýšlím, jestli si jej koupit nebo ne. Děkuju za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, omlouvám se za zpoždění s odpovědí způsobené nemocí, ten Dermacol je opravdu úplně nový a vůbec jsem jej nezkoušela, ale nafotila bych Ti ho o víkendu, až bude světlo, a popsala alespoň nějaké první dojmy.

      Vymazat
  3. Ahoj Flexi. :) měla bych zájem vyzkoušet So Elixire Purple od YR. Dlouho mě láká, takhle bych aspoň věděla, jestli opravdu stojí za to. :-) jak se domluvíme? Nechám tady e-mail: b.marincova@seznam.cz. Kdyžtak písni tam. Díky. :-) PS: jasně , že se budu koukat i sem, ale znám se....zapomenu na to a už je to. :-)

    OdpovědětVymazat