sobota 23. února 2013

Kosmetický TAG

Krásnou sobotu!

Jak trávíte zasněžený víkend? Já jsem z velké části věnovala den úklidu, který můj byt už celkem potřeboval,  ale teď už si užívám čajík, hudbu a trochu pohody. Pro dnešní článek jsem se inspirovala u Petry Kopolovičové, která tento týden natočila kosmetický tag o šesti otázkách, a já bych tedy tyto otázky převzala a také na ně odpověděla.

1) Jaké tři kosmetické produkty by sis nechala, pokud by si musela odevzdat někomu celou svoji kosmetickou sbírku?
Určitě bych si ponechala nějakou paletku očních stínů a jako první mě napadla Undressed od MUA, pak bych si nechala řasenku Colossal Volume od Maybelline, kterou jsem si velmi oblíbila, a make-up od Rimmel.

2) Jsou dny, kdy se nenanalíčíš  a jaké jsou to dny?
Já se líčím strašně ráda, každý den se snažím vytvořit jiné líčení a použít jiné produkty, ale na druhou stranu si velmi užívám i dny, kdy se líčit nemusím. Nelíčím se o víkendu, pokud samozřejmě nevyrážím někam večer mezi lidi, ale přes den to moc neřeším, stejně tak na dovolené nechávám make-up většinou ležet stranou. 

3) Tři produkty, bez kterých bys nevyšla ven?
Jak jsem psala u otázky 2), dovolím si vyjít ven i nenalíčená, pokud ale mám jít do práce a měla bych použít jen tři produkty, tak to bude řasenka, korektor a make-up nebo BB Cream.

4) Na jaká beauty videa se nejraději díváš?
Já sleduji beauty videa poměrně dost, a to jak zahraniční, tak česká. Beru to jako formu relaxace večer před spaním, kdy už na nic náročnějšího nemám sílu a náladu. Průběžně se o svých oblíbených youtouberkách zmiňuji, takže jen namátkou bych uvedla určitě Petra z Lovely Hair, Lucka ze Svět MódyXL a ze zahraničních Zoella, nebo Wendy, je jich ale samozřejmě daleko, daleko víc. Jako typ videí mě baví spotřebováno, nákupy a tutoriály.

5) Z jakých kosmetických eshopů nejraději nakupuješ?
Já se přiznám, že jsem hodně drogerkový nákupčí, ale oblíbila jsem si eshop Plumfoolery, Bestmakeup, objednávala jsem i z Babybaby a chystám se na Kosmetický svět podle Madalen.

6) Jaká je Tvá nejdražší věc z kosmetické sbírky?
U této otázky zase hraje roli, že většinu produktů si kupuji v drogerii a nejsem ochotná za jeden produkt utratit hodně peněz, když bych si za tu cenu mohla sehnat několik výrobků o srovnatelné kvalitě. Nebude to u mě tedy přímo kosmetický výrobek, ale štětce od Real Techniques.

Pokud jste na tento tag již také odpovídaly, dejte mi dolů odkaz, případně napište odpovědi do komentářů, ať se dozvím nějaké zajímavé tipy na eshopy nebo beauty videa a Váš přístup k líčení.

Užijte si krásnou druhou polovinu víkendu!

Žádné komentáře:

Okomentovat