neděle 24. února 2013

Moje únorové krabičky

Krásnou neděli všem!

Víkend bych zakončila mým aktuálním pohledem na a do krabičky krásy. Už tomu je nějakou dobu, co jsem měla objednané obě krabičky, tj. Ladybox i SENZABOX v jednom měsíci. Tento měsíc jsem se k tomu chtěla vrátit a definitivně porovnat, jestli mi stojí za to objednávat obě, nebo jestli se přikloním k jedné z nich. Když se rozesílal únorový Ladybox, tak jsem stále čekala na kurýra a on nepřišel, už jsem chtěla psát Ladyboxu, kde se stala chyba a naštěstí mě napadlo podívat se do výpisu z účtu a zjistila jsem, že jsem zapomněla krabičku zaplatit, takže mi zřejmě žádná nepřijde. Trochu mě to mrzelo, ale rozhodla jsem se platbu neposílat, i když Ladybox avizoval, že nějaké krabičky mají ještě na skladu (zřejmě nás co zapomněly poslat platbu bylo víc). No a co se stalo? Nic. Žiju dál i bez únorového Ladyboxu. 


Senzabox jsem nezapomněla zaplatit a ten mi tedy tento pátek přišel. Už jsem z ostatních blogů věděla, co mě čeká, i přesto jsem se těšila, až si své produkty vybalím. Jako první jsem našla sprchový gel od DOVE s vůní bambuckého másla a vanilky. Jde o vzorek o objemu 55 ml, takže na cestu se bude hodit, docela pěkně voní. Následovalo vybalení celofánového pytlíku, který byl ale roztržený, takže jsem ani nepotřebovala rozbalovat sáček mašličkou :-(. Věděla jsem, že zde najdu tělové máslo od NIP + FAB a modlila jsem se, aby bylo aspoň mangové, které doma nemám. Bohužel modlitby nevyslyšeny, takže mám dvě tělová másla Coconut Latte, ze kterých jsem už u toho prvního neskákala zrovna nadšením do vzduchu a mám ho na poličce načaté a nějak se nemám k tomu ho vymazat. Zatím nechám zabalené a uvidím, co s ním, zřejmě někoho podaruji. Pak jsem našla vzorek denního krému s amarantovým olejem a hedvábím pro velmi citlivou pleť od Ryoru. Ryor mám moc ráda, citlivou pleť ale nemám. Vyzkouším ho, ale asi spíš pošlu dál mamce, uvidíme. Další krém je na ruce, je avokádový a je od Crabtree & Evelyn. Voní mi to hodně citrónově, namazala jsem se zatím jednou na zkoušku, krém je poměrně hutný, je ho 25 g, určitě se neztratí. Dál tu máme miniřasenku od Make up for ever. To mě celkem potěšilo, ráda vyzkouším. Nakonec jsem objevila svůj první výrobek od kosmetiky LUSH a je jím Lemony Flutter krém na nehtovou kůžičku. Mám přípravky na nehty ráda, LUSH jsem ještě nezkoušela, takže tady zase ráda vyzkouším. 

Až budu potřebovat energii, můžu jí načerpat energetickou žvýkačkou Bitters. A až se budu nudit, můžu si prohlédnout katalog NIP + FAB, který už jsem stejně viděla, nebo pročíst letáček od LUSH a DOVE a objednat na eshopu krasa.cz se slevou 50 Kč. Na ten eshop už jsem koukala, uvažovala jsem, že objednám Tangle Teezer a mají tam docela zajímavé značky, tak možná něco vyberu, i když sleva 50 Kč mě stejně moc nevytrhne. 

Když to shrnu, tak jsem objevila dva výrobky, které ráda vyzkouším, dva které neurazí a využiji je a dva, které zřejmě pošlu dál. Všechno ve vzorcích.

Nevím, jak na vás v současné době krabičky krásy působí, já jsem z nich ze začátku byla poměrně nadšená, ale teď už to není tak žhavé. Baví mě ta chvíle, když krabička dorazí a já se probírám těmi novými produkty, postupně ale zjistím, že mi půlka výrobků stojí jen na poličce a nevyužiju je. Na druhou stranu některé výrobky jsem si oblíbila a jsem ráda, že jsem je měla možnost vyzkoušet. Senzabox teď hlásí zdražení na 319,- Kč a i když jde podle nich jen o 10 %, takže o pár korun, za pár vzorků je i ta původní cena dost, takže SB už nejspíš objednávat nebudu. A LB teď na březen ještě zkusím, pak už ale asi zůstane u příležitostné koupě, zas taková pecka ty naše české krabičky nějak nejsou.

Co říkáte na krabičky krásy vy? Objednáváte? Budete objednávat?

2 komentáře:

  1. Ahoj Flexi,
    já sice ještě žádnou z těch našich pravidelných krabiček neměla, ale litovala jsem toho jen jednou (jak v tom tenkrát byl ten fixační pudr od Dermacolu, to bylo pěkné vydání). Mně přijde, že za to překvapení plné vzorků, které člověk pravděpodobně ani nevyužije, jsou tři stovky (na mé poměry) docela dost. Možná se jednou taky nechám zlákat, ale zatím mě to docela nechává chladnou... Uvidíme.

    Jinak zítra snad konečně nafotím tu krabičku, co jsem dostala na Vánoce od Tebe! Jsem poprvé od té doby ve fázi, kdy mám u sebe foťák, stativ a nabité baterky, to stěhování mě trošku převálcovalo. :D Tímto jsem Ti chtěla ještě jednou moc poděkovat, protože ses mi strefila do vkusu úplně se vším! Byl to pro mě moc milý dáreček. :)

    Děkuju Ti a přeju krásný večer
    Runa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu krabičku s pudrem od Dermacolu jsem taky neměla a taky mě to celkem mrzelo, ale jinak souhlasím, že tři stovky za pár vzorků je dost....
      Jinak díky za milou zpětnou vazbu, jsem moc ráda, že jsem se trefila :-)

      Vymazat